تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۵۸۷۹۹
برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی و اعلام شدند که در این اسامی دو کارگر مازنی مشاهده می شود.
۰
plusresetminus
دو کارگر مازندرانی در جمع برترین ها مسابقات قرآن ویژه جامعه کار و تلاش
به گزارش بلاغ، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش با حضور دکتر حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد چکشیان، معاون امور فرهنگی و اجتماعی و مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و برگزیدگان این مسابقات معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر اعلام می شوند:
در رشته قرائت برادران آقایان هادی‌خانی از استان قم  رتبه اول و آقایان سید طاها حسینی از استان بوشهر و علیرضا مسیح پور از استان گهکیلویه و بویر احمد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ کل برادران آقای محمد مهدوی از استان اردبیل مقام اول و آقایان محمدرضا احمدی از استان قم و مجتبی محسنی از استان مازندران رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ 20 جزء برادران آقایان سید علی حسینی از استان قم، حمیدرضا جاوید شفیعی از  استان خراسان‌رضوی و محمد حسن خلیلی  از استان گلستان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ 10 جزء برادران ، آقایان علی رضا قلی‌زاده از استان اردبیل، محمد علی مروجی  از استان قم و محمدمهدی سوزنچی از استان خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را  به خود اختصاص دادند.

در رشته مفاهیم برادران هم آقای عارف پیشه‌ور از  استان خراسان جنوبی مقام اول و آقایان ابوالقاسم رحیمی از استان خراسان شمالی و وحید صفری از استان همدان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته مفاهیم خواهران خانم فاطمه رضایی حسین‌آبادی از استان اصفهان مقام اول و خانم‌ها الهام دادگر از استان فارس و هنا دشتی از استان ایلام رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته قرائت خواهران، خانم آسیه دهقان از استان فارس مقام اول و خانم‌ها نزیهه جنامی از استان خوزستان  و نسرین محمودی  از استان مرکزی به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ کل  خواهران خانم زیبا زارع مویدی از استان فارس مقام اول و خانم‌ها فایزه جعفری و زهرا سلطان‌پور از استان مازندران مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حفظ 20 جزء خواهران خانم‌ها فاطمه پیروی از استان قم، مریم مرادی از استان چهارمحال بختیاری و رقیه خزعلی زاده از استان خوزستان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته حفظ 10 جزء خواهران خانم مینا چشم سبز از استان خوزستان مقام اول و خانم‌ها مریم عظیمی‌نسب از استان کرمان و کلثوم رضایی از استان گهکیلویه و بویر احمد به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

لازم به ذکر است: مرحله نهایی این دوره از مسابقات از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از 12 تا 26 دی ماه سال جاری برگزار شد.

 در رشته حفظ کل برادران آقای مجتبی محسنی کارگر شهرداری بابلسر و در رشته حفظ کل  خواهران خانم زهرا سلطان‌پور فرزند کارگر از شهرستان بهشهر از استان مازندران موفق به کسب مقام‌ سوم در رشته خود شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما