کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مسئولان برای تولید فیلم فاخر «نقش مازندران در دفاع مقدس» همت کنند

29 دی 1400 ساعت 14:54

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: نیازمند همت مسئولین در تولید فیلم فاخر نقش مازندران در دفاع مقدس هستیم.


به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی در آئین اکران خصوصی فیلم‌های «آخرین شانس» و «راش» که در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: انعکاس رشادت‌های دلاورمردان ایرانی و رشادت‌های مدافعان حرم ستودنی است و باید مسئولین استانی حمایت‌های خود را بیشتر کنند تا شاهد شکوفایی بیشتر هنرمندان در زمینه کارهای هنری دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: هنر بهترین و زیباترین دریچه برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس است که هم ایستادگی دارد و هم شیوایی و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

ملکی ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت و تولید این دو اثر هنری بیان داشت: تولید آثار هنری با وجود محدودیت‌ها و کمبودها کار بسیار گرانسگ و ارزشمندی است چراکه هنرمندان این عرصه برای معرفی ارزش‌ها و گوهرهای ناب دغدغه‌مندانه و خالصانه ایثار می‌کنند و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: ما بخشی از کارها را در این حوزه انجام دادیم اما برای تولید آثار بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر باید اعتبار بگذاریم و انتظار داریم مسئول سازمان برنامه و بودجه استان در این زمینه توجه و همکاری لازم را داشته باشد تا بتوانیم اثری فاخر از نقش استان مازندران در دفاع مقدس تولید کنیم.

این مسئول ادامه داد: برای دفاع از ارزش‌های این نظام خون‌های زیادی ریخته شد تا ایران سربلند و سرافراز بماند و این اقتدار و عزت باید برای نسل‌های امروز و آینده بازگو شود.

ملکی با اشاره به اینکه مازندران در حوزه دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد، اظهار داشت: نقش آفرینی یازده یگان مازندرانی‌ در پشتیبانی جنگ و مهمان‌نوازی از 50 هزار مهاجر جنوب و بازسازی شهر سوسنگرد باید در قالب اثر هنری فیلم و مستند نمایش داده شود.

وی با اشاره به اینکه در فیلم «آخرین شانس» جنایت‌های داعش و مقاومت مدافعان حرم به نمایش درآمده است و در فیلم «راش» نیز فداکاری و ایثار محیطبانان را در حفاظت از جنگل و قاچاق چوب به تصویر کشیده است، گفت: همچنین فیلم جنایت‌های گروهک‌های ضد انقلاب کردستان نیز امروز کلید می‌خورد و باید به ساخت این اثر کمک کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458767

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458767/مسئولان-تولید-فیلم-فاخر-نقش-مازندران-دفاع-مقدس-همت-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com