کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران خبر داد:

معرفی 150 بانوی مازندرانی به استاندار برای تصدی سمت‌های مدیریتی

29 دی 1400 ساعت 14:37

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران از معرفی 150 بانوی مازندرانی به استاندار برای تصدی سمت‌های مدیریتی خبر داد.


به گزارش بلاغ، سمیه قاسمی‌طوسی در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز زن با بیان اینکه هر شش ماه برنامه های حوزه های مختلف وارد سامانه می شود و معاونت زنان ریاست جمهوری فعالیت‌ها را رصد می کند، اظهار کرد: لشکر فرشتگان تاریخ ساز، یادواره شهدای دانش آموز در حوزه ایثارگری و شهیده اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه جمعیت مازندران با سرعت رو به پیری است، گفت: اقبال کم جوانان به ازدواج و پیرشدن جمعیت بخشی به مشکلات اقتصادی و بحشی به فرهنگ برمی گردد.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اینکه سمن‌ها در مناطق آسیب‌پذیر خوب کار کردند، افزود: طرح آموزشی بانوان فرهنگ یار ترافیک ویژه شاغلین با هدف توسعه فرهنگ ترافیک اجرا شد.

قاسمی بیان کرد: مطالبه جدی بانوان کارمند ارتقای جایگاه مدیریتی است که نیاز است به این موضوع ویژه توجه شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: در حوزه تصدی مدیریتی روسای شهرستانی 20 درصد و مدیران کل و معاونین 50 درصد نسبت به سال 94 افزایش داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه لیستی از بانوان توانمند برای تصدی سمت های مدیریتی به استاندار مازندران ارائه شد، ادامه داد: در حال حاضر 35 مدیر میانی و 274 مدیر پایه در حوزه زنان در استان داریم.

قاسمی خواستار برپایی نمایشگاه دائمی محصولات بانوان کارآفرین در شهرستان ها شد و گفت: دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در مازندران، دستاوردهای هنری بانوان و آقایان توانمند را به صورت مجازی معرفی کند.

این مسئول با بیان اینکه زنان کارآفرین باید مطالبه گری در حوزه حقوق خود داشته باشند و اداره کل اموربانوان و خانواده استانداری نیز پیگیر تسریع خواسته های این قشر است، گفت: تفاهم نامه کاهش اصلاح الگوی مصرف و کاهش آسیب های اجتماعی و تفاهم نامه ارسال مرسولات تولیدات مشاغل خانگی نیز با همکاری این اداره کل به امضا رسیده است.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری مازندران از برگزاری بیش از 200 برنامه در سطح استان در قالب نشست، همایش و بازدید به مناسبت هفته گرامیداشت روز زن خبر داد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا در روستای هولا ساری، همایش تجلیل از بانوان استان در آمل، برپایی نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان‌ها، برگزاری مراسم مشترک روز زن در ساری، نشست با بانوان کارآفرین در بابلسر، همایش تجلیل از بانوان نمونه استان در ساری، بازدید از نمایشگاه توانمندی نوشهر و دیدرر، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری جشنواره اسوه صبر و مقاومت و برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان در قائمشهر از مهم ترین برنامه‌ها در این هفته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458763

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458763/معرفی-150-بانوی-مازندرانی-استاندار-تصدی-سمت-های-مدیریتی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com