کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

بهبود اقتصاد و معیشت مردم دو اولویت‌ مهم در مازندران است/لزوم تشکیل قرارگاه رسانه‌ای رویداد«ساری 2022»

28 دی 1400 ساعت 14:05

استاندار مازندران گفت: امروز مهم ترین مسئله و اولویت اول ما بحث معیشت مردم و اقتصاد است لذا صداوسیما باید تبلور نگاه مردم و مسئولین را در افکار عمومی به تصویر بکشد.


به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در آئین تجلیل از جهادگران خستگی ناپدیر صداوسیمای مرکز مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیرکل حوزه استاندار و برخی مدیران برگزار شد، با عنوان اینکه جهاد یعنی از خود گذشتگی یعنی کاری فرا تر از اقدامات معمول؛ اظهار کرد: صدا و سیما در جریان پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و عرصه های مهم انقلاب، نقش جهادی خود را ایفا کرد.

استاندار مازندران به نقش تحسین برانگیز صداوسیما در دوره سخت و سنگین مواجهه با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: صداوسیما انصافا در این راستا جهاد کرد و فضای عمومی استان‌ را آرام نمود و با تنوع برنامه ها در حوزه اجتماعی و با انعکاس اخبار دقیق و صحیح نقش آفرینی قابل توجهی کرد.

حسینی پور با اشاره به این که جمهوری اسلامی طی بیش از 4 دهه از حیات خود با توطئه های امپریالیسم جهانی که نسبت به شروع یک حرکت مردم سالارانه در نقطه مهمی از جهان واکنش نشان داد، مواجه بود، تصریح کرد: حضرت امام خمینی ( ره ) بنیان انقلاب اسلامی را بنحوی هوشمندانه بنا نهادند که در تاریخ معاصر مبتنی بر یک نگاه عمیق و استراتژیک در ورطه جهانی بود.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاششان را برای جدایی مردم از حاکمیت برنامه ریزی کرده اند و در این راستا غافل از باورها و ریشه های انقلابی مردم مومن ما، تمام قوا و تجهیزات رسانه ای را بخدمت گرفته اند.

استاندار مازندران گفت: نقش صداوسیما نقش بسیار موثری است. امروزه یکی از مباحثی که باید مورد توجه تمامی رسانه ها بویژه رسانه ملی قرار گیرد این است که در مسیر توسعه استان باید ارتباط منسجمی بین مدیران اجرایی، حوزه اقتصادی و نخبگان استانی در بخش ها و مراکز دانشگاهی و علمی و پژوهشی برقرار شود و در تهیه برنامه ها، از این ظرفیت ها بنحو موثر بهره گیری شود.

حسینی پور، یادآور شد: امروز مهم ترین مسئله و اولویت اول ما بحث معیشت مردم و اقتصاد است لذا صداوسیمای مرکز مازندران باید تبلور نگاه مردم و مسئولین را در افکار عمومی به تصویر بکشد.

وی افزود: رویداد ساری ۲۰۲۲ یک اتفاق مهم برای استان است چرا که فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های مازندران به وزرای گردشگری کشورهای اکو می باشد لذا اگر قرارگاه رسانه ای استان با دبیری صدواسیما و با محوریت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شود، از این فرصت بسیار خوبی که در اختیار استان قرار گرفت می توان حداکثر بهره را برد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458726

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458726/بهبود-اقتصاد-معیشت-مردم-دو-اولویت-مهم-مازندران-لزوم-تشکیل-قرارگاه-رسانه-ای-رویداد-ساری-2022

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com