تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۵۸۷۲۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تاکید اینکه حوزه مطالبه‌گری باید قوی باشد، گفت: رسانه در کنار امید نقد هم داشته باشد تا آن اعتمادسازی بین مردم و مسئولان ایجاد شود.
۰
plusresetminus
رسانه‌ها مطالبه‌گری توأم با نقد منصفانه را با جدیت دنبال کنند
به گزارش بلاغ، جابر عسگری در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه شهرستان آمل اظهار کرد: مسئول بسیج رسانه یکی از کارهایش امیدآفرینی، تبیین انقلاب، فعال اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و این مسئول آن مانند یک چتر است و نکات مثبتی داشته باشد.

وی با بیان فعالیت مسئول بسیج رسانه، عنوان کرد: دنبال تشکیل هیات های اندیشه ورز درست باشد و شورای بسیج رسانه تشکیل داده شود، اما نباید تصور به وارثی بودن یک جایگاه در انقلاب داشته باشیم.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: هر جایی تفکر بسیجی ورود پیدا کرد، همه مشکلات حل شد حضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس زاویه جنگ را تغییر داد و تفکر بسیجی باید این چنین باشد.

وی به نقش رسانه ها اشاره کرد و افزود: نقش رسانه در نظام جمهوری اسلامی بسیار اثرگذار است، تبیین درست یعنی دفاع از حق کرده و در فضای انقلاب اسلامی به نقد و بررسی بپردازیم.

عسگری ادامه داد: در حوزه‌های نظامی و موشکی پیشرفت داشتیم؛ اگر چه در حوزه اقتصادی پسرفت های به دلیل سوء مدیریت داشتیم، که امیدواریم در جهت بهتر شدن و پیشرفت حرکت کنیم.

وی با تاکید اینکه حوزه مطالبه‌گری باید قوی باشد، خاطرنشان کرد: تا دل مردم امید ایجاد شود، نهضت تبیین باید از سوی رسانه گفته شود، رسانه در کنار امید نقد هم داشته باشد تا آن اعتمادسازی بین مردم و مسئولان ایجاد شود.

طی حکمی از سوی سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران مسئول جدید بسیج رسانه آمل منصوب شد، در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه آمل که با حضور مسئولین، خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد، میلاد عظیمی، فعال رسانه ای و اجتماعی آمل معارفه و از علی نیکزاد قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴