تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۸۷۱۹
مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران از اواخر بهمن ماه امسال با شرکت ۱۶ تیم در دو گروه برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران از اواخر بهمن‌ماه
به گزارش بلاغ، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه های استان مازندران با حضور نائب رئیس هیات فوتبال مازندران، روسای کمیته های هیات فوتبال استان و مدیران تیم های شرکت کننده در ساری برگزار شد.

رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این مراسم با بیان اینکه خانواده فوتبال استان باید به شکل یکپارچه برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه تلاش کنند، افزود: صرف هزینه برای ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه در حقیقت سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی با اظهار اینکه هیات فوتبال مازندران چشم انداز خود برای چهار سال آینده را حضور در سطح بالای فوتبال کشور پیش بینی نموده است، تصریح کرد: قطعاً این توانایی در فوتبال مازندران وجود دارد و با وجود چنین استعدادهایی حضور در رنکینگ بالای جدول کشوری دور از دسترس نخواهد بود؛ همانطور که در جام های جهانی گذشته نیز درصد بسیار بالایی از بازیکنان تیم ملی را بازیکنان استان مازندران تشکیل می دادند.

درزی خلردی در ادامه بر اجرای دقیق قانون در برگزاری مسابقات تاکید کرد و با بیان اینکه لیگ برتر استان نماد و پیشانی فوتبال مازندران محسوب می شود، افزود: به مسئول سازمان لیگ فوتبال استان و رئیس کمیته مسابقات هیات فوتبال مازندران ماموریت داده شده تا نسبت به بازرسی و کنترل دقیق کیفیت زمین های معرفی شده توسط تیم ها برای برگزاری مسابقات سوپرلیگ استان اقدام کنند چراکه دارا بودن حداقل استاندارد زمین مسابقات، ملاک میزبانی خواهد بود.

رئیس هیات فوتبال مازندران در ادامه با اشاره به طرح ایران کاپ اظهار داشت: این طرح ضمن استعدادیابی، موجب نشاط و سلامت در میان جامعه و بازیکنان سایر رده‌ها می شود.

درزی خلردی با اشاره به مصوبه برگزاری ایران کاپ در همایش روسای فوتبال استان‌ها افزود: ایران کاپ بستر جدیدی برای فوتبال کشور است که در صورت برنامه‌ریزی و اجرای دقیق می‌تواند باعث رشد و اعتلای فوتبال در همه استانهای کشور شود؛ به خصوص اگر علاوه بر استان‌هایی که در لیگ برتر و دسته اول تیم ندارند، سایر استانها نیز با استفاده از بازیکنانشان که سابقه بازی در لیگ‌های برتر و دسته اول را ندارند درگیر این کاپ شوند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا این طرح، فرصت بسیار مناسبی برای استعدادیابی بوده و بازیکنان فرصت ویژه‌ای را برای اثبات ظرفیت‌های خود به دست خواهند آورد.

درزی خلردی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باشگاه ها مکاتبات خود را از طریق هیات فوتبال شهرستان مربوطه انجام داده و از مکاتبه مستقیم با هیات فوتبال استان مازندران اجتناب کنند، افزود: در این راستا سیستم اتوماسیون اداری هیات فوتبال مازندران طی چند روز آینده با استانداردهای لازم، بروزرسانی شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان و برترین های فوتبال مازندران در بخش های مختلف در پایان فصل مسابقات خبر داد.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران از اواخر بهمن ماه امسال با شرکت ۱۶ تیم در دو گروه برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴