تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۵۸۷۱۷
رییس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان از صبح دیروز تا کنون به دلیل بارش برف و کولاک همچنان بسته است.
۰
plusresetminus
جاده کندوان همچنان مسدود/برف و باران تا پایان هفته مهمان مازندرانی‌هاست
به گزارش بلاغ، یدالله جهان تاب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: جاده کندوان از صبح دیروز تا کنون به دلیل بارش برف و کولاک همچنان بسته است.

وی با اشاره به اینکه راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند و رانندگان از مسیر‌های جایگزین هراز و سوادکوه تردد کنند افزود: پیش بینی می‌شود این جاده تا بعدازظهر امروز بازگشایی شود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان و سطح جاده‌ها به دلیل بارش باران و برف خفیف در این مناطق لغزنده است.

جهان تاب افزود: رانندگان از توقف در محور‌های کوهستانی برف گیر به دلیل احتمال ریزش سنگ، سقوط بهمن و رانش کوه خودداری کنند.

 رییس پلیس راه مازندران گفت: در این مدت رانندگان در مناطق کوهستانی مه گرفته با چراغ مه شکن و در مناطق برف گیر با تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ تردد و افراد از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی پرهیز کنند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران نیز گفت: گلوگاه با بیشینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و بلده با کمینه دمای ۱۰ درجه زیر صفر صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شد.

احمد اسدی افزود: در شبانه روز گذشته بیشترین میزان بارش باران از بازیار خیل میاندورود با ۶۱ میلیمتر و بارش برف به ترتیب ۸۰، ۵۵ و ۳۰ سانتی متر در دوناعلیا بلده ، تمل رامسر و درمناطق کوهستانی ثبت شد.

وی گفت:بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، هوای استان امروز بارانی و در دامنه‌ها و ارتفاعات با بارش برف و از اواسط امروز از غرب بتدریج همراه با کاهش ابر خواهد بود.

اسدی افزود: هوای استان فردا آفتابی همراه با یخبندان صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هوای استان روز پنج شنبه صاف تا نیمه ابری است ادامه داد: از پنج شنبه شب تا بعدازظهر جمعه، بارش باران گاهی مخلوط برف و وزش باد شدید خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش برف در ارتفاعات نیمه شرقی از جمله جاده سوادکوه، کیاسر و ارتفاعات شرقی سنگین خواهدبود.

وی افزود: در این مدت مناطق ساحلی، جلگه‌ای، مناطق مرکزی و شرقی استان آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

اسدی گفت: این سامانه بارشی از اواخر روز جمعه از استان خارج می‌شود و روز‌های شنبه تا دوشنبه شاهد آسمانی صاف و آفتابی همراه با یخبندان صبحگاهی خواهیم بود.

وی گفت: دریای خزر ۲۴ ساعت آینده مواج است و برای فعالیت‌های دریایی و صید و صیادی نامناسب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴