تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۵۸۷۰۸
یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که از هر چهار فرانسوی، سه نفر احساس می‌کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته و ۹۰ درصد جمعیت این کشور نگران مسئله مسکن هستند.
۰
plusresetminus
 80 درصد جوانان فرانسوی می‌خواهند کشورشان را ترک کنند 

به گزارش بلاغ،  نامزد‌ انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ فرانسه گفت: سیاست امانوئل مکرون، باعث هرج و مرج در کشورمان شده و بین فرانسوی‌ها تفرقه‌انداخته است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «مارین لوپن» رئیس‌حزب ملی گرای تندرو تجمع ملی و از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۲ فرانسه در توئیتی، بخش اغدیگری از صحبت‌هایش در تلویزیون ال س ئی را منتشر کرد و نوشت:
 ۸۰ درصد جوانان امروز قصد رفتن به خارج از کشور را دارند. لوپن افزود: من نمی‌خواهم که آن‌ها، این کار را انجام دهند! من می‌خواهم روی جوانان سرمایه‌گذاری کنم، می‌خواهم به آنها اعتماد کنم: بله، می‌خواهم افراد زیر 
۳۰ سال از مالیات بر درآمد معاف شوند.

وی ادامه داد: باید پرانتز مکرونیسم بسته شود، زیرا سیاست امانوئل مکرون، فرانسه را بسیار خشن کرده، باعث هرج و مرج در کشورمان شده و بین فرانسوی‌ها تفرقه‌انداخته است. مکرون مسئله مسکن را به محور برنامه‌های تبلیغاتی خود در سال ۲۰۱۷ تبدیل کرد. امروز، افزایش تورم در فرانسه و اتحادیه اروپا رکوردشکنی کرده و مسکن در حال حاضر گران‌تر از زمان بحران کرونا است.

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که از هر چهار فرانسوی، سه نفر احساس می‌کنند که قدرت خریدشان کاهش یافته و ۹۰ درصد جمعیت این کشور نگران مسئله مسکن هستند. در حالی که قشر بالای جامعه ممکن است از عهده این قیمت‌های بالا برآیند، اما مشخص است که سایر اقشار جامعه فرانسه شدیداً نگران هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴