تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
کد مطلب : ۴۵۸۶۹۸
استاندار مازندران با بیان اینکه توسعه اقتصاد روستا اولویت مهم مدیریت استان است، گفت: سند آمایشی منطبق بر شرایط استان در حال تدوین است که باید مسائل و مباحث روستاها در این سند کلان دیده شود.
۰
plusresetminus
توسعه اقتصاد روستاها اولویت مهم مدیریت در مازندران/ مباحث روستایی در سند آمایشی در حال تدوین دیده شود
به گزارش بلاغ؛ سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در جلسه بررسی طرح‌های هادی و توسعه فضای روستایی با عنوان اینکه راهبرد ما در مباحث توسعه‌ای استان باید تعاملی باشد، اظهار کرد: سند آمایشی منطبق بر شرایط استان در حال تدوین است که باید مسائل و مباحث روستاها در این سند کلان دیده شود.
 
وی با عنوان اینکه مازندران دارای 3 هزار و 600 روستا است که ظرفیت آن‌ها سال‌ها به شدت مورد غفلت قرار گرفتند، افزود: در بحث تولید اگر بتوانیم اقتصاد روستاها را حل کنیم، مشکلات شهرهای ما هم کمتر می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های ما در روستاها تقویت مسکن روستایی است، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس مسائل مهم و راهبردی روستاها را در شهرهای خود اعلام کنند.

مقام عالی دولت در استان، با بیان اینکه توسعه اقتصاد روستا اولویت مهم مدیریت استان است، گفت: اقتصاد روستاها باید با برنامه‌ریزی دقیق متحول شود و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه روستایی، طرح‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

حسینی‌پور تاکید کرد: کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات روستاها با محوریت اداره کل روستایی و مشارکت بنیاد مسکن، عضویت نماینده‌ای از مجمع نمایندگان استان، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مقرر گردید طی یک ماه آینده بطور عملیاتی مسائل روستاها پیگیری شود؛ عنوان کرد: تقویت روستاها به‌ویژه طرح هادی، مسکن روستایی و اشتغال جوانان و مسائل مرتبط با کشاورزی در این جلسه بررسی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران در سایه همت، تعامل و تلاش شبانه روزی همه ما ساخته و شکوفا می‌شود، متذکر شد: همه کسانی که مسئولیتی در قبال امور مردم دارند، باید در برابر ترک فعل‌های خود پاسخگو باشند.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه نگاه همه مسئولین در استان این است که مازندران یک استان گردشگری است و باید این مزیت اقتصادی شود، یادآور شد: باید با اقبال سرمایه‌گذاران بومی در وهله نخست و سرمایه گذارانی که علاقمند به توسعه استان هستند، مازندران را ساخت.


انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰