محور کندوان و آزاد راه تهران شمال به علت بارش شدید برف و کولاک و نداشتن ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.
۰
plusresetminus
برف محور کندوان و آزادراه تهران شمال را مسدود کرد/ارائه خدمات امدادی به 100 خودرو گرفتار در برف
به گزارش بلاغ، محور کندوان و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت از ساعت۶ صبح امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

با توجه به بارش برف و باران در سایر محورهای کوهستانی مازندران، احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد به همین دلیل از رانندگان خواسته شده است علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه، از توقف در حاشیه مناطق مستعد ریزش سنگ که با تابلوهای هشدار دهنده مشخص شده است خودداری کنند. 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از ساعت ۶ و بیست دقیقه امروز با توجه به شدت برف و کولاک محور چالوس به کرج  بسته شد.

یدالله جهان تاب افزود: حدود ۱۰۰ دستگاه خودرو نیز در محور کندوان گرفتار برف و کولاک شدند که با همکاری ماموران راهداری و پلیس راه به آنها خدمات امدادی ارائه شد.

وی گفت: در سایر محورهای مواصلاتی از جمله محور هراز، سوادکوه و کیاسر هم بارش برف داریم و سطح جاده ها لغزنده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی وجود دارد بنابراین رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.

جهان تاب به رانندگان توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر وسایل ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت هم به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما