تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۸۶۸۰
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از آقای رئیسی باید به خاطر توجه به عناصر تجربه وجوانی در دولت تشکر کرد، گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه با روحیه انقلابی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد.
۰
plusresetminus
وزیر کار با روحیه انقلابی و جهادی برنامه‌های خوبی در دست اقدام دارد/دولت سیزدهم پیشگام در مبارزه با فساد
به گزارش بلاغ، منصورعلی زارعی کیاپی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیدار اخیر با وزیر اظهار کرد: وزیر کار در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گام‌های مهمی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه عبدالملکی جوانان متخصص دلسوز و دارای روحیه انقلابی و جهادی را وارد میدان کار و تلاش برای حل مشکلات مردم کرده است، تصریح کرد: بعد از گذشت سه ماه از استقرار دولت تغییرات باید اساسی و درست صورت گیرد و لذا بکارگیری نیروهای انقلابی همگام با دولت محسوس است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مردم منتظر اقدامات وزیر کار در زمینه اشتغال هستند، افزود: مردم با وجود نیروهای مردمی و جهادی در بدنه دولت، امید به حل مشکلات شان دارند.

زارعی مبارزه با فساد را یکی از ویژگی‌های برجسته دولت سیزدهم برشمرد و گفت: بازنشستگان، کارکنان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی نیاز به حمایت جدی دارند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور عبدالملکی در دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منشأ تحول و اثرگذاری خواهد شد و این نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴