همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) انجام شد؛

تکریم از مادر 2 شهید در نوشهر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
کد مطلب : ۴۵۸۶۶۵
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا ضمن دیدار با مادر دو شهید نوشهری از آن بزرگواران تکریم و تجلیل شد.
۱
plusresetminus
تکریم از مادر 2 شهید در نوشهر
به گزارش بلاغ، امروز روز وفات حضرت ام البنین همسر شهید و مادرچهار شهید است که فرزندانش در روز عاشورا و در حادثه کربلا در حمایت از ولایت به شهادت رسیدند.

سالروز وفات این بانوی بزرگ اسلام با عنوان تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است ، براستی او بهترین نمونه و الگوی صبر و بردباری و ادب و ولایت پذیری برای مادران و همسران شهدا است و مادران شهدا با تبعیت از زنان بزرگی همچون حضرت ام البنین (س) تمام تلاش خود را در تربیت و پرورش فرزندانی ولایی گذاشتند که با ایثار و جانفشانی در راه اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی ایران زیباترین جلوه های ایثار و شهادت را خلق کردند.

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران معظم شهدا، از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نوشهر ، دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سپاه ناحیه نوشهر و جمعی از اعضای بسیج رسانه شهرستان، مادر گرامی شهیدان والامقام یعقوب شعبانی و علی کیاحیرتی مورد تکریم قرار گرفتند.

در پایان این دیدار و گفت و گوی صمیمی ، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا از مادر بزرگوار شهیدان تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴