تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۵۸۶۴۹
مردم مومن، ولایتمدار ، انقلابی و شهیدپرور بهشهر امشب همزمان با شب وفات حضرت ام‌البنین(س) با پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند.
۰
plusresetminus
وداع با پیکر پاک ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در روستای امیرآباد بهشهر
به گزارش بلاغ،در آستانه وفات حضرت ام‌البنین(س) مراسم شب وداع با دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در حسینیه سیدالشهدا روستای امیرآباد شهرستان بهشهر برگزار شد.

 مراسم وداع با پیکر این آلاله‌های زهرایی با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و خانواده های معظم شهدا در در حسینیه سیدالشهدا روستای امیرآباد بهشهر  همراه با مداحی و سینه زنی برگزار شد.

 مراسم تشییع و تدفین این شهدای گمنام ساعت ۹ صبح فردا ( ۲۶ دی ماه) در مجتمع بندری امیرآباد برگزار می‌شود.

 پیکر مطهر این دو آلاله زهرایی که به تازگی تفحص شد با حضور مسئولان کشوری و استانی و مردم شهیدپرور در بندرامیرآباد تشییع می‌شود.

این مراسم صبح فردا از شرکت حفاری شمال تا بندر امیرآباد با حضور نیرو‌های دریایی منطقه، سپاه، ارتش و... آغاز می‌شود و در ادامه، تشییع پیاده شهدا را با حضور نیرو‌های نظامی از اسکله تا درب بندر خواهیم داشت و پیکر مطهر دو شهید گمنام سپس تا مسجد محمد رسول الله (ص) تشییع و در این مکان خاکسپاری خواهد شد.

یکی از شهدا ۴۰ ساله از عملیات بدر شرق دجله و شهید دیگر ۲۳ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه هستند.

شهید ۲۳ ساله پنجشنبه ۲۳ دی در معراج شهدای تهران تحویل مسئولین استان شد و شهید ۴۰ ساله روز شهادت حضرت زهرا (س) همراه ۵ شهید گمنام دیگر در استان تشییع و به همراه این شهید در بندرامیرآباد خاکسپاری می‌شود.

ستاد استقبال از شهدای گمنام بندرامیرآباد از عموم هموطنان دعوت کرد با حضور حماسی خود در مراسم استقبال ، تشییع و تدفین این شهدای عالیقدر ، بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴