کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان مرکز مازندران:

پارک‌های مرکز مازندران از سارقان و معتادان متجاهر پاکسازی می‌شود

25 دی 1400 ساعت 13:28

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از اجرای طرح پاکسازی پارک های مرکزاستان از سارقان ومعتادان متجاهر خبر داد.


به گزارش بلاغ، محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح پاکسازی پارک های مرکزاستان ، حضور محسوس و نا محسوس پلیس در فضای پارک‌ها به ‌ویژه هنگام شب بیشتر می‌شود و افراد مخل نظم و آرامش عمومی و خرده‌فروشان مواد مخدر که در محیط پارک‌های سطح شهر به‌ویژه شب‌ها پاتوق می‌کردند، شناسایی و دستگیر می‌شوند تا جوانان وخانواده‌ها از فضای امن و سالم پارک ها بهتراستفاده کنند واحساس ناامنی نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با تاکید بر حفظ امنیت مردم افزود: دادستانی، قاطعانه پشتیبان نیروی انتظامی است و پرونده‌های مربوط به مجرمان  موادمخدروحرفه‌ای و خطرناک را بصورت ویژه رسیدگی می‌کند.

وی تعامل وهماهنگی با پلیس و دستگاه قضایی برای بالا بردن امنیت رابسیار مهم دانست  وخاطرنشان ساخت:با دستور این دادستانی و همکاری نیروی انتظامی برخورد قاطعانه ای  با کسانی که اقدام به فروش و استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی در خیابان‌ها و فضای سبز همچون پارکها می‌کنند خواهیم داشت.

کریمی افزود: بر این اساس، طرح جامع پاکسازی  پارکها ازوجود معتادان متجاهر واراذل واوباش را با جدیت پیگیری خواهیم کرد وهمه مراحل اجرای این طرح با نظارت دقیق این دادستانی انجام می‌شود.

دادستان مرکز استان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی در 6پارک جرم خیز ساری ازدستگیری چندین سارق واراذل واوباش ،کشف سلاح سرد و توقیف چند خودرو متخلف نیز خبر داد.

کریمی درپایان تصریح کرد:  درایجاد امنیت اجتماعی وسالم سازی محیط اجتماع، انتظارما از شهروندان آن است تا در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر، مراتب را اطلاع دهند ودرشناسایی نقاط جرم خیز  همکاری کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458630

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458630/پارک-های-مرکز-مازندران-سارقان-معتادان-متجاهر-پاکسازی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com