نماینده ولی فقیه در مازندران:

کارشکنی‌های عوامل داخلی برای مردم تبیین شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۵۸۶۲۷
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: عملکرد دولت سیزدهم و کارشکنی‌های عوامل داخلی باید برای مردم تبیین شود.
۰
plusresetminus
کارشکنی‌های عوامل داخلی برای مردم تبیین شود
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نشست هماهنگی برگزاری پیش کنگره یادواره شهدای روحانی شمال کشور با اشاره به آیه ۴۴سوره بقره  «أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنسَوْنَ أَنفُسَكُمْ وَأَنتُمْ تَتْلُونَ الْكِتَابَ أَفَلاَ تَعْقِلُونَ» اظهار کرد: مردم را به نیکی، نماز، عدل و داد، حلال خواری و ... توصیه می کنیم خودمان نیز باید عامل به این سفارشات و توصیه ها باشیم.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهدا بهترین انسان ها و مصادیق بارز هستند که به آنچه که گفتن عمل کردند و دقیقا خواست خدا را عمل کردند، افزود: شهدا عملا به میدان رفتند و در راه عمل به دستورات خدا و قرآن شهید شدند.

 وی با بیان اینکه قشر روحانیت نوعا اکثریت قاطع اهل عمل، اهل جهاد در صحنه های گوناگون همانند تغسیل و تدفین اموات کرونایی، تهیه و توزیع کمک های مومنانه و... هستند، گفت: بیش از ۲۰۰روحانی و طلبه خواهر در قالب قرار گاه کار تدفین و تغسیل را انجام دادند.

 محمدی لائینی با بیان اینکه کار فرهنگی و تبلیغی وظیفه اصلی طلبه‌ها و روحانیون است، بیان کرد: روحانیون در جبهه های دوران دفاع مقدس کارهای فرهنگی و تبلیغی را به درستی به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به اهمیت تکریم و تجلیل روحانیون فعال در بحث دفاع مقدس، گفت: دستاوردهای مهمی که شهدای روحانی در زمان جنگ تحمیی برای انقلاب تولید کرده‌اند را باید با کمک همدیگر به شکل مستند و دقیقی به نسل جوان امروز منتقل کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه جهاد تبیین باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: عملکرد دولت سیزدهم و کارشکنی های عوامل داخلی باید برای مردم تبیین شود.

وی با تاکید براینکه کنگره شهدای روحانی شمال کشور باید با جدیت و قدرت و در شان شهدا برگزار شود، گفت: جهاد تبیین در کنار جهاد تجلیل مورد توجه باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷