کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

مقابل جریان رسانه‌ای استکبار برای کمرنگ کردن نقش روحانیت برنامه‌ریزی کنیم

25 دی 1400 ساعت 12:21

فرمانده سپاه کربلا به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: جریان رسانه‌ای استکبار برای کمرنگ کردن نقش و خدمات روحانیت به نظام و به چالش کشیدن انقلاب، در حال تلاش است.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای روحانی شمال کشور با آیت الله محمدی لائینی  نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری کنگره شهدای روحانی استان‌های شمالی به میزبانی مازندران، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: جریان رسانه‌ای استکبار برای کمرنگ کردن نقش و خدمات روحانیت به نظام و به چالش کشیدن انقلاب، در حال تلاش است.

مسلمی با بیان اینکه یادواره‌های شهدا، یکی از مهم‌ترین وموثرترین راه کار برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها در کشور تکمیل کننده پازل دشمن هستند.
 

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از برگزاری کنگره ۴ هزار شهید روحانی در استان قم نیز خبر داد و گفت: پیش کنگره شهدای روحانی شمال کشور هم در مازندران در ۱۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.

مسلمی از تعامل و هماهنگی برای برگزاری پیش کنگره هم اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه‌ها و ستاد‌ها تشکیل و شرح وظایف هر اداره متولی در برگزاری کنگره، هم داده شد تا یک کنگره همراه با دستاورد‌های ارزشمند برای استان وکشور و برای انقلاب برگزار شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در این دیدار با اشاره سالروز شهادت شهید محلاتی  گفت: جامعه روحانیت ۴ هزار ۵۰۰ شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد که در بین اقشار، بیشترین شهید را داشته است.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه ۶۰۰ طلبه شهید فقط از استان مازندران هستند، افزود: همانطور که روحانیت در حوادثی، چون سیل و زلزله برای کمک به مردم وارد صحنه میشود، و جلودار است، ضرروی است، که باردیگر با مدد از مقربان درگاه الهی و شهدا، به میدان بیاید و خدمات و آنچه که برای نظام و انقلاب و مردم  انجام داده را به نمایش بگذارد.

رعایتی در ادامه با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی از هر جهت منحصر به فرد است، خاطرنشان کرد: تمامی قدرت‌های دنیا در تلاش هستند تا به انقلاب ضربه بزنند یا آن را منحرف کنند برای همین راهی که درپیش گرفتند آن است که روحانیت را مورد هجمه قرار دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن فهمیده است که موسس انقلاب و کسی که مردم از آن تبعیت دارند، روحانیت و ولایت است، افزود: بخاطر برخی از مسائل در این چند سال اخیر روحانیت مورد هجمه قرار گرفته است  و حتی برخی‌ها این انقلاب را انقلاب روحانیت خواندند در صورتی که این انقلاب ، انقلاب اسلامی است و روحانیت هم در آن پیشتار است.
 

رعایتی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه هرجا روحانیت اصیل جلودار در عرصه های مختلف بود مردم پیروز شدند، اضافه کرد:روحانیت در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و در هرجا که نظام نیاز بود، پیشتاز بودند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم که مردم نسبت به خدمات قشر روحانیت بیشتر آشنا شوند، خاطرنشان کرد:ما باید مردم را از خدمات روحانیت آگاه کنیم.

رعایتی در پایان سخنان خود از برگزاری  کنگره بزرگداشت شهدای روحانی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان در راستای کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید روحانی کشور در ۱۱ بهمن ماه  میزبانی استان مازندران هم خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کنگره تبیین سیره و منش شهدای روحانیت و  آشنایی مردم با آنان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458626

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458626/مقابل-جریان-رسانه-ای-استکبار-کمرنگ-کردن-نقش-روحانیت-برنامه-ریزی-کنیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com