تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۴۵۸۶۰۵
نماینده ولی فقیه درمازندران با اشاره به اینکه آمریکا ستیزی و استکبارستیزی تفکر اصلی انقلاب به شمار می‌رود، گفت: خط سازش با غرب و غرب گرایی خط تفکر انقلاب نیست و ظلم ستیزی و صهیونیست ستیزی تفکر اصلی انقلاب است.
۰
plusresetminus
ظلم‌ستیزی تفکر اصلی انقلاب است/اعتماد به غرب نتیجه نمی‌دهد
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار کرد: با تقوا تمام اعمال را به سمت قبولی خدا و ولی او می‌رسانیم، پس باید به‌دنبال کسب آن برویم.
 
نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: امروز جمعه ۲۴ دی ماه سالروز  انتصاب مقام معظم رهبری ازسوی امام راحل به امامت جمعه تهران است، روز یک‌شنبه ۲۶ دی ماه نیز مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین است، کسی که  فرزندان خود را کنیز فرزندان حضرت فاطمه الزهرا (س) خطاب می‌کرد و ارتباط خوبی با همسر اول حضرت علی (ع) داشتند.
 
محمدی لائینی گفت: خوشا به حال مادران شهدا که فرزندان خود را برای خدا قربانی کردند و همسان حضرت ام‌البنین (س) قرار گرفتند.
 
امام جمعه ساری همچنین با اعلام اینکه روز یک‌شنبه هفته آینده سالروز فرار شاه خائن با خردشدن جریان پهلوی است، ادامه داد: اینها نوکرانی بودند که با تند شدن جریان انقلاب اسلامی مملکت را رها کردند.
 
محمدی لائینی با بیان مقدمه‌ای از فراز و بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۹ دی ماه در جمع مردم قم، تاکید کرد: فرموده‌ها و نفرموده‌های ایشان برای ما حجت است، انقلاب همچون فرزندی است که باید در دستان مادر رشد کنند، حال اگر بخواهیم این مادر را به زور به یک پرستار یا نامادری بی‌رحم بسپاریم این کودک هر روز ناخوش است.
 
وی اضافه کرد: خداوند بزرگ لطف کرده است به ما نعتمی به نام انقلاب اسلامی عطا کرد، زمانی که این مولود در دامن مادر بود سالم بود اما وقتی که آن را (تفکر اصلی) به دست بیگانه سپردیم شاهد فساد، اشرافی‌گری و نگاه‌های غیرانقلابی بودیم.
 
محمدی لایینی با تاکید بر لزوم غرب‌ستیزی و ظالم‌ستیزی، عنوان کرد: امروز کار از شعار گذشته حواسمان را باید جمع کنیم چهل سال از انقلاب گذشته مولودی به نام انقلاب را باید تحویل مادرش بدهیم و خیالمان هم راحت خواهد بود، خط سازش با غرب چه عرضه‌ای به خرج داده؟ هشت سال تجربه و عبرت خوبی بود برای اینکه بدانیم اعتماد به غرب نتیجه نداد.
 
امام جمعه ساری یادآور شد: امام راحل فرمودند چه باشم چه نباشم انقلاب را به دست نااهل ندهید، در طول این ۴۳ سال هرجا پیشرفت داشتیم کار به دست اهل و هرجا کار روی زمین ماند این فرزند تحویل کسانی شد که لیاقتش را نداشتند، پس باید بدانیم سازش با غرب سرانجامی ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴