تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۵۸۶۰۴
امام جمعه محمودآباد غیرت دینی مردم ایران را عامل نجات کشور دانست و گفت: ما در بزنگاه‌های انقلاب و طول دوره 44 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی اگر از مواضع خطر عبور کرده‌ایم با روحیه و غیرت دینی ملت ایران بود.
۰
plusresetminus
غیرت دینی عامل نجات کشور در بزنگاه‌های مختلف است/ لزوم حمایت از مردم در دولت انقلابی
به گزارش بلاغ؛ حجت‌الاسلام سید احمد جباری در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه هر زمان به تهدیدات دشمن بی‌توجه بودیم باعث پیشرفت ما شد، اظهار کرد: باید توجه داشت افرادی که دم تفرقه صحبت کرده و مطالب غیر عقلانی و غیر منطقی مطرح می‌کنند تا جبهه‌گیری صورت گیرد؛ به کشور خود خیانت خواهند کرد.

وی افزود: دشمنان بی‌صبرانه منتظر این چنین موقعیت‌هایی هستند تا از روزنه اختلاف به نظام اسلامی ضربه بزنند.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: غیرت دینی به معنای خشونت به خرج دادن و با دنیا ناسازگار بودن نیست بلکه از حق خویش دفاع کردن و در برابر دشمن خوار نشدن است.

جباری غیرت دینی را به‌عنوان یکی از عوامل مهم در احساس مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: غیرتی که دستاوردهای گران‌بهایی را رقم زد که برایش هزینه‌ سنگینی داده شد بنابراین این موضوعات جزو مواهب و عنایت الهی به انسان‌های مسلمان و جامعه دینی است.

امام جمعه محمودآباد در خصوص سالروز وفات ام‌البنین اظهار داشت: انتخاب این روز با نام مادران و همسران شهدا تدبیر شایسته‌ای است چراکه سیره و منش آنان با تاسی صبر، بردباری و استقامت همانند منش حضرت ام‌البنین است.

جباری در پایان بیان کرد: در موضوع ولایت‌مداری که یکی از ارکان مهم اسلامی در بعد اعتقادی و سیاسی است، جایگاه ولایت و امامت از ولی زمان در راستای اطاعت از خداوند معنا پیدا می‌کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴