جانشین انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری اراذل و اوباش مجازی در نور

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۴۵۸۵۹۲
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری اراذل و اوباش مجازی در شهرستان نور خبر داد و گفت: اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنيت عمومي برای عرض اندام در استان جایی ندارند.
۰
plusresetminus
دستگیری اراذل و اوباش مجازی در نور
به گزارش بلاغ، سید موسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پي دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر شرارت، نزاع دسته جمعي و اخلال در نظم و امنيت عمومي توسط چند تن از اراذل و اوباش در شهرستان نور و یکی از شهرستان های همجوار تحقيقات پليسي آغاز شد.

وی افزود: در تحقيقات پليس امنيت عمومي شهرستان نور مشخص شد اين افراد شرور با انتشار فیلم در فضاي مجازي براي شهروندان با انواع سلاح سرد و گرم خط و نشان كشيده و جولان مي دهند.

حسینی تصریح کرد: پليس پس از رد زني هاي گسترده و هماهنگي با مراجع قضائي عوامل اين اقدام هاي مجرمانه را در اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير و در مخفیگاهش دو قبضه سلاح گرم کشف کردند.

این مسئول با اشاره به اينكه متهم براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد، اظهار داشت: تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر همدستان و رقیبان این اراذل و اوباش ادامه دارد.

جانشین انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش جایی برای عرض اندام در استان ندارند و افرادي كه بخواهند نظم و امنيت و آسايش شهروندان را خدشه دار كنند با برخورد قانوني و قاطعانه پليس و دستگاه قضائي روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما