کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر نیرو اعلام کرد:

بهره‌مندی 130 روستا از آب شرب با تکمیل پروژه آبرسانی به چالوس و نوشهر

23 دی 1400 ساعت 17:52

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو از بهره‌مندی 130 روستا و شهر‌های مرزن‌آباد و هچیرود از آب شرب با تکمیل پروژه آبرسانی به چالوس و نوشهر خبر داد.


به گزارش بلاغ، محسن بختیار در بازدید از روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرستان‌های چالوس و نوشهر اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح‌های بسیار مهم، حیاتی و کلیدی کشور است.

وی افزود : با اجرا و بهره‌برداری از این طرح ، عملاً شهرستان‌های نوشهر ، چالوس ، کلاردشت و نیز شهر‌های مرزن‌آباد ، هچیرود و 130 روستای این مناطق از آب شرب بسیار با کیفیت، سالم و پایداری برخوردار خواهند شد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزیر نیرو با بیان اینکه پروژه عملاً سه بخش مهم دارد گفت : بخش اول مربوط به آب‌گیر طرح است که با یک بند انحرافی تکمیل شد و تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان داشت: قسمت دوم مربوط به تصفیه خانه است که در برنامه عملیات اجرایی قرار دارد و همه تلاش‌ها برای تکمیل این بخش از پروژه نیز در حال انجام است و در نهایت با ۲۸ کیلومتر خط انتقال، آب به شهرستان‌های نوشهر، چالوس، کلاردشت و نیز شهر‌های مرزن‌آباد، هچیرود و ۱۲۹ روستای این مناطق خواهد رسید.

پیش از این بازدید در جلسه ای با حضور معاون وزیر، یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، رضایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی راهبردی و تلفیقی، محسنی نماینده مردم نوشهر و چالوس وکلاردشت، حسینی فرماندار چالوس و داویان معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای مازندران موانع موجود بر سر راه اجرای این پروژه آب‌رسانی بررسی شد.

یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران در پایان این بازدید ابراز امیدواری کرد با قول مساعد معاون وزیر نیرو مبنی بر تامین اعتبار بدون محدودیت، روند عملیات اجرایی پروژه سرعت بیشتری به خود بگیرد و مردم عزیز منطقه در آینده نزدیک از منافع آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458590

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458590/بهره-مندی-130-روستا-آب-شرب-تکمیل-پروژه-آبرسانی-چالوس-نوشهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com