رضایت سولدو و ساکت به تقسیم امتیازات؛

تراکتور 1 نساجی 1؛ نبرد مدافعان گلزن برنده نداشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۵۸۵۸۵
در روز گلزنی مدافعان میانی نساجی و تراکتور، مصاف این دو تیم با تساوی به پایان رسید.
۰
plusresetminus
تراکتور 1 نساجی 1؛ نبرد مدافعان گلزن برنده نداشت
به گزارش بلاغ، دوئل شاگردان زوونیمیر سولدو و ساکت الهامی، یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران بود؛ جایی که تراکتور برای فرار از جمع فانوس به دستان لیگ نیازمند سه امتیاز مسابقه خانگی‌اش بود و در مقابل نساجی برای حفظ روند شکست‌ناپذیری خود و هم‌چنین سیر صعودی در جدول برای کسب امتیاز به تبریز سفر کرده بود.

تراکتور برای بهبود جایگاهش در جدول و فاصله گرفتن به پیروزی در مسابقه حساس خانگی نیاز داشت و آن‌سوی میدان هم نساجی برای رسیدن به جمع 5 تیم بالانشین جدول تلاش می‌کرد و قصد تا با یک نتیجه عالی نیم‌فصل نخست را به پایان ببرد.

تراکتور تبریز

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد مسلمی‌پور (از دقیقه 40: سعید ایران‌خواه)، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق‌پور، علی دشتی (از دقیقه 26: محمد قنبری)، علی نجفی، رضا دهقانی، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

سرمربی: زوونیمیر سولدو

نساجی مازندران

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، حامد شیری، مهرداد عبدی، مرتضی منصوری، حسن نجفی، ایوب کلانتری (از دقیقه 70: احسان قهاری)، اکبر صادقی، مسعود شجاعی (از دقیقه 90: شاهین طاهرخانی) و رضا جعفری (از دقیقه 70: امیرحسین باقرپور)

سرمربی: ساکت الهامی

 اتفاق ویژه

نساجی برای هشتمین بازی پیاپی توانست شکست‌ناپذیر باشد تا شاگردان ساکت الهامی با یک رکورد ویژه نیم‌فصل اول را به پایان ببرند؛ در مقابل تراکتور برای پنجمین بازی متوالی ناکام در کسب پیروزی بود تا این رکورد منفی هم برای شاگردان سولدو به ثبت برسد.

 حاشیه

* تراکتور تبریز 4 مسابقه اخیر خود را پیروز نشده و آن‌ها تنها 1 امتیاز به دست آورده‌اند.
* نساجی مازندران در 7 دیدار گذشته خود در لیگ برتر شکستی را متحمل نشده و توانسته 13 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را کسب کند.
* کریم اسلامی مهاجم باتجربه نساجی امروز به دلیل محرومیت در ترکیب تیمش حضور ندارد.
* سولدو در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی گذشته 1 تغییر ایجاد کرده که بازگشت محمد عباس‌زاده به ترکیب اصلی است.
* بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن، ساکت الهامی تصمیم گرفته تا در ترکیب اولیه تیمش تغییری نداشته باشد و او صرفاً کریم اسلامی محروم را از ترکیب نساجی خارج کرده است.
* پیش از شروع مسابقه، سولدو و الهامی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند.
* محمد عباس‌زاده، رضا دهقانی، شاهین ثاقبی، ابوالفضل رزاق پور چهار بازیکن تاثیرگذار تراکتور که امروز در ترکیب اولیه تیمشان هم حضور دارند، سابقه پوشیدن پیراهن نساجی را دارند.
* مسعود شجاعی و ایوب کلانتری در جمع بازیکنان نساجی تجربه بازی در تیم تراکتور را در کارنامه فوتبالی خود دارند.
* مدیرعامل تراکتور پیش از آغاز بازی از ساکت الهامی، مسعود شجاعی، عادل باباپور و مصطفی صداقت از اعضای سابق تراکتور که اکنون در نساجی عضویت دارند تقدیر کرد.
* علی دشتی هافبک تراکتور در دقیقه 26 دچار آسیب‌دیدگی شده و از ترکیب تیمش خارج شد.
* محمد مسلمی‌پور در دقیقه 40 مصدوم شد و مصدومیت شدید او باعث شد تا هم از ترکیب خارج شود و هم این‌که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف بلافاصله با آمبولانس ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز را ترک کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما