کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب همزمان 7 شهردار با حکم استاندار مازندران

23 دی 1400 ساعت 14:50

استاندار مازندران طی احکام جداگانه ای؛ شهرداران 7 شهر مرزن آباد، امیرکلا، شیرگاه، گزنک، فریم، رستمکلا و خلیل شهر را منصوب کرد. ‎


به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با احکام جداگانه ای شهرداران 7 شهر مرزن آباد، امیرکلا، شیرگاه، گزنک، فریم، رستمکلا و خلیل شهر را منصوب کرد.

مقام عالی دولت در مازندران، در این احکام؛ کیانوش ردایی را به سمت شهردار مرزن آباد، روح الله اشرفی امیری را به سمت شهردار امیرکلا، کیوان موسی پور بشلی را به سمت شهردار شیرگاه، سید حامد موسوی را به سمت شهردار گزنک، سید منصور کاظم زاده را به سمت شهردار فریم، سید رضا ابراهیمی آبلویی را به سمت شهردار رستمکلا و مهران تقی زاده خلیلی را به سمت شهردار خلیل شهر منصوب نمود.

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی، ایرانی و گسترش نمادهای دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهر و توجه به استحکام بناها، شفافیت فرآیندها و شناخت گلوگاه های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیرخدمات شهری، توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم، توجه اساسی به ظرفیت جوانان، اهتمام مجدانه به توسعه پایدار، جلب مشارکت های مردمی و ... بخشی از تاکیدات استاندار مازندران به شهرداران در احکام صادره بوده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458583

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458583/انتصاب-همزمان-7-شهردار-حکم-استاندار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com