مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مازندران خبر داد:

پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۴۵۸۵۷۸
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ۹ ماه امسال به نیازمندان مازندرانی پرداخت شد.
۰
plusresetminus
پرداخت ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان
به گزارش بلاغ، ناصر اسکندری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد :  ۴۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه ۹ ماه امسال به نیازمندان مازندران پرداخت شد. 

وی افزود: وام‌های کمیته امداد در سرفصل های اشتغال، کارگشایی، تأمین، تعمیر و بازسازی مسکن و تأمین ودیعه مسکن است.

اسکندری با اشاره به اینکه، وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان هیچ کارمزدی ندارد و وام های بیش از این مبلغ  ۳ درصد کارمزد خواهد داشت، افزود:صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  متصل به  شبکه شتاب است  و خیران  می‌توانند در این صندوق سپرده گذاری کرده  و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، می توانند نیازمندان  را  برای دریافت وام قرض‌الحسنه معرفی کنند. 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران  اظهار کرد: این صندوق دارای دو نوع حساب شامل: حساب قرض الحسنه عادی و حساب وجوه اداره شده است.

وی  با تاکید براینکه تمام سرمایه گذاری‌ها در این  صندوق، برای رفع مشکلات نیازمندان انجام می شود، گفت : در حساب وجوه اداره شده،  با سپرده گذاری خیران در این حساب، می‌توان از محل همین اعتبارات به نیازمندان وام پرداخت کرد و در ۹ ماه امسال  خیران بیش از ۲ میلیارد تومان در این حساب، سرمایه گذاری کردند  که ۳۴۰ میلیون تومان آن بصورت بلاعوض(قرض ماندگار)  به صندوق مساعدت و از همین محل به نیازمندان وام پرداخت شد. 
 
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران گفت: از مجموع این تسهیلات، به  ۴ هزارو ۲۰۰ نفر وام در سرفصل های مختلف ۹  ماه امسال پرداخت شد.

انتهای پیام /
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴