کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی چالوس خبر داد:

خلع ید 25 میلیاردی اراضی ملی و جنگلی در مرزن‌آباد چالوس

23 دی 1400 ساعت 7:21

فرمانده انتظامی چالوس از کشف زمین خواری به ارزش 25 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضائی، اراضی که با هدف زمین‌خواری قطعه بندی شده بود، خلع ید شد.


به گزارش بلاغ، علی اکبر خسروی از کشف زمین خواری به ارزش 25 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضائی، اراضی که با هدف زمین‌خواری قطعه بندی شده بود، خلع ید شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیر قانونی زمین‌های ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چالوس با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با حصارکشی 500 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.

خسروی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ این فرد که اقدام به تفکیک برای تغییر کاربری کرده بود، رها سازی شد.

وی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت‌ و ساز غيرمجاز و تغيير كاربری اراضی كشاورزی را به كاركنان جهاد كشاورزی اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقامات قضائی و پلیس در برخورد با هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری تاکید کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458568

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458568/خلع-ید-25-میلیاردی-اراضی-ملی-جنگلی-مرزن-آباد-چالوس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com