مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور:

شهید سلیمانی الگوی عملی همه اقشار جامعه است

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۴۵۸۲۵۰
حمیدرضا مقدم فر گفت: شهید سلیمانی در اخلاصش هم آنچه که عمل می کرد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت بود؛ ما باید این الگوی دست آموز را سر دست بگیریم و افراد می توانند برای سالها در همه اقشار در همه سطوح او را الگوی عملی زندگی خود قراردهند.
۰
plusresetminus
شهید سلیمانی الگوی عملی همه اقشار جامعه است
به گزارش بلاغ، سردار حمیدرضا مقدم فر مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور بعد از ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان گفت: رهبرانقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی و برخی از اعضای ستاد برگزاری مراسم فرمودند که مکتب حاج قاسم دو زیرساخت و پایه از جمله اخلاص و  صداقت دارد.
 
وی ادامه داد: آنچه که حاج قاسم را چه در محور مقاومت و چه این گونه در بین مردم ما حاج قاسمی کرد و محبوب آسمانیان و زمینیان شد همین اخلاص و صداقت است.
 
مقدم فر بیان کرد: شهید سلیمانی در اعتقادها و آرمانهایش صادق بود و چیزی نمی گفت که خلافش عمل کند، آنچه که در اعتقادات و باورهایش نسبت به ارزش ها و ولایت مداری  بود همان را عملی می کرد.
 
مسئول ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در کشور تاکید کرد: شهید سلیمانی در اخلاصش هم آنچه که عمل می کرد فقط برای رضای خدا و محبت اهل بیت بود؛ ما باید این الگوی دست آموز را سر دست بگیریم و برای سالها افراد در همه اقشار و در همه سطوح می توانند او را الگوی عملی زندگی خود قرار دهند.
 
وی در پایان گفت: ما با حاج قاسم انقلاب را می توانیم با سرعت بیشتری پیش ببریم و برکات خون حاج قاسم به گونه ای است که بیش از زمان جهادش ثمراتش نشان داده می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما