تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۵۸۲۴۵
معاون هواشناسی مازندران، آسمان این هفته استان را عمدتا نیمه ابری تا ابری توصیف کرد و گفت: سامانه بارشی سرد از اواسط امشب به استان وارد خواهد شد و کاهش محسوس دما و بارش باران را خواهیم داشت.
۰
plusresetminus
هفته‌ای عمدتا ابری در پیش است/آغاز برف و باران زمستانی در مازندران
احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره پیش‌بینی وضعیت هوای مازندران در روزهای آینده، اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه 11 دی‌ماه تا روز چهارشنبه 15 دی‌ماه عمدتا ابری تا نیمه ابری همراه با بارندگی است.

وی افزود: بر این اساس، آسمان استان برای امروز، صاف تا نیمه ابری است و از اواسط امشب نیز به تدریج با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات غربی با بارش پراکنده برف و باران همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران آسمان فردا یکشنبه دوازدهم دی‌ماه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما اعلام کرد و گفت: از اواخر شب، افزایش ابر، وزش باد و بارندگی را خواهیم داشت.

اسدی ادامه داد: آسمان استان برای روز دوشنبه، ابری همراه با کاهش دما است و وزش باد نسبتا شدید و بارش باران و در ارتفاعات برف دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: آسمان استان برای روز سه‌شنبه نیز تا قسمتی ابری و همراه با بارش‌های پراکنده است.

معاون هواشناسی مازندران، گفت: آسمان استان برای روز چهارشنبه، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود که از بعدازظهر و شب شاهد بارش باران و در ارتفاعات برف خواهیم بود.

اسدی اعلام کرد: آسمان استان برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴