کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه میاندورود:

حضور مردم در صحنه‌های مهم انقلاب را قدر بدانیم/ کینه نظام سلطه، مزدوران و لاشخورهای سیاسی عامل فتنه 88

9 دی 1400 ساعت 17:27

امام جمعه میاندورود گفت: کینه‌ایی که نظام سلطه و مستکبران عالم و مخالفین و معاندین یک طرف و کینه‌ایی که مزدوران خود فروخته آن از طرف دیگر باعث شد لاشخورها و کفتارهای سیاسی آماده برای فتنه به میدان آمدند و عرصه را به دست گرفتند و هم قسم شدند تا به هر طریق ممکن که هست این انقلاب را زمین گیر کنند.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدعلی حاجی‌زاده در مراسم یوم الله 9 دی شهرستان میاندورود در مسجد جامع سورک با بیان اینکه 9 دی خلق یک حماسه دیگری بود هم در برابر استکبار و نظام سلطه و هم در برابر فتنه گران و منافقان، آنهم توسط مردمی که از ابتدای نهضت امام (ره) تا همین حالا که هست در همه عرصه‌ها حضور داشتند و دارند و این حضور سبب پیروزی نظام است، اظهار کرد: حضور به موقع آحاد مردم در صحنه چیز کمی نیست و این را باید قدرشناسی کنیم و همین عامل باعث شد که هم نظام سلطه را به زانو در بیاورد و هم از طرفی مزدوران خود فروخته این کشور را خار و ذلیل کند.
 
وی درباره سبب و منشا به‌وجود آمدن فتنه 88 گفت: فتنه 88 این شکل نبود که یک فردی در عرصه انتخابات یک حرفی بزند و طرف دیگر ناراحت شود و در جواب و تهمت ادامه پیدا کند گرچه اینها بود اما سبب اصلی به وجود آمدن فتنه 88 نبود یا اینکه تقلب در انتخابات که سرلوحه حرف یک عده بود و همین را به‌عنوان مساله فتنه معرفی کردند و کشور را چند ماه به هم ریختند اما اینها باعث ایجاد فتنه نبودند اما آغاز این فتنه با این آتش‌ها شروع شد.
 
امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: کینه‌ایی که نظام سلطه و مستکبران عالم و مخالفین و معاندین یک طرف و کینه‌ایی که مزدوران خود فروخته آن از طرف دیگر باعث شد لاشخورها و کفتارهای سیاسی آماده برای فتنه به میدان آمدند و عرصه را به دست گرفتند و هم قسم شدند تا به هر طریق ممکن که هست این انقلاب را زمین گیر کنند و تا عصر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
 
حاجی‌زاده تصریح کرد: یکی از مقامات ارشد دولت انگلیس می‌گفت که این جنگ نرم که از بعد از انتخابات راه انداختیم اگر علیه 20 کشور به راه می‌انداختیم آن کشورها را با خاک یکسان می‌کردیم.
 
وی افزود: فتنه گران به‌دنبال براندازی نظام بودند همانطور که در شعارهای خود می‌گفتند که انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، اینها با اصل اسلام مخالف بودند لذا می‌خواستند با اصل اسلام خود اسلام را بزنند.
 
حاجی‌زاده تاکید کرد: این انقلاب دست طمع دشمنان را از این کشور قطع کرد و با توجه به همه فشارها و تهدیدها و مشکلاتی که بود این انقلاب و نظام در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دشمن این را نمی‌خواهد و این حقد و کینه باعث شد کشور چند ماه دچار آشوب شود.
 
وی اضافه کرد: در این شرایط مردم با بصیرت و انقلابی و ولایی که از ابتدای نهضت دست بیعت با امام (ره) و سپس با امام خامنه‌ایی دادند وقتی با چنین صحنه‌ایی مواجه شدند به موقع و به هنگام وارد عرصه شدند و 9 دی را خلق کردند.
 
امام جمعه میاندورود در پایان، گفت: 9 دی به تعبیری می‌توان انقلاب سوم نامید که عامل وحدت بین نیروهای انقلابی و حفظ انقلاب اسلامی است برای همین این روز برای ما مقدس است و به‌عنوان یوم الله باید هر سال بهتر و محکم‌تر از سال قبل برگزار کنیم و حضور داشته و پای امام، شهدا و آرمان‌های انقلاب باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458176

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458176/حضور-مردم-صحنه-های-مهم-انقلاب-قدر-بدانیم-کینه-نظام-سلطه-مزدوران-لاشخورهای-سیاسی-عامل-فتنه-88

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com