فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

اجرای 160 برنامه در اجلاسیه بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی سوادکوه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۵۸۱۳۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از اجرای ۱۶۰ برنامه در اجلاسیه بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای 160 برنامه در اجلاسیه بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی سوادکوه
به گزارش بلاغ، محمدباقر قزلباش، در جمع خبرنگاران به مناسبت ایام بصیرت، این ایام را یادآور روزهای غبارآلودی دانست که مردم با حضور دوباره خود در صحنه آن را روشن کردند و عامل موفقیت 9 دی را اعتماد و تبعیت قاطبه مردم از رهبری، هدایت هوشمندانه رهبری و تلاش رسانه‌های انقلاب در خنثی‌سازی ترفند فتنه‌گران برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به اشاره به همزمانی ایام بصیرت، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه به برگزاری برنامه اجلاسیه‌ای با عنوان بصیرت فاطمی و مکتب سلیمانی از 8 تا 19 دی ماه سال جاری اشاره و از برگزاری حدود 160 عنوان برنامه در سطح محلات و رده‌های مقاومت در این اجلاسیه خبر داد و افزود: از این تعداد 25 برنامه شاخص شهرستانی است.

قزلباش از تشییع پیکر سه شهید گمنام در 14 دی ماه در شهرستان سوادکوه خبر داد و افزود: این مراسم در شهر پل‌سفید از ساعت 9 و در شهر زیراب از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و این سه شهید در 16 دی ماه، در شهرهای بهشهر، نکا و جویبار تدفین خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این ایام مسابقه رویداد فضای مجازی در چهار محور و 11 بخش با عنوان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شهرستان، حماسه 9دی و ایام فاطمیه انجام می‌شود، در رابطه با عناوین بخش‌ها به کلیپ، موشن‌گرافی، اپلیکیشین، انیمیشین، عکس نوشته، دلنوشته، شعر، داستان کوتاه و نقاشی اشاره کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اعلام اینکه یک هزارو500 سبد کالا برای توزیع در این ایام در دست اقدام داریم، ادامه داد: جامعه هدف ما علاوه بر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، افرادی هستند که نیازمندند اما تحت پوشش این دو سازمان نیستند و اطلاعات آنها را گروه‌های جهادی ما احصا کرده‌اند و توزیع سبدهای کالا نیز توسط همین گروه‌های جهادی که در دل مردم هستند، انجام می‌شود.

وی از دیگر برنامه‌های این ایام به برگزاری همایش از قله تا پیشرفت، مجموعه همایش‌های بصیرت و میثاق با ولایت، محفل انس با قرآن و شعر فاطمی، بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار، سالگرد علامه مصباح، استقبال از شهدای گمنام، همایش بانوان فاطمی، یادوره شهدای منطقه کسلیان، تبیین گفتمان جمعیت، اجتماع فاطمیون، مسابقات فوتسال جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی،نمایشپاه بصیرت فاطمی، ایستگاه صلواتی و اطعام دهی نیازمندان، نمایشگاه چهلچرغ (40فراز از وصیت نامه حاج قاسم در فضای مجازی) اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷