تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷
کد مطلب : ۴۵۷۹۷۶
۰
plusresetminus
رئیس جمهور: وضعیت فعلی تنظیم بازار و کنترل قیمت ها قابل قبول نیست
به گزارش بلاغ؛ رئیس جمهور با اشاره به توفیقات دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف از جمله رشد قابل توجه فروش نفت و افزایش تبادلات با کشورهای منطقه اوراسیا گفت: با وجود دستاوردهای امیدوارکننده در حوزه‌های مختلف اما وضعیت موجود در عرصه تنظیم و کنترل بازار و قیمت‌ها قابل قبول نیست.

رئیسی در جلسه هیئت دولت درباره مشکلات موجود در مسیر تامین کاغذ مورد نیاز کشور به ویژه برای نشریات تصریح کرد: مسئولان مربوط موضوع ملی شدن تامین نیازمندی‌های حوزه نشر به ویژه کاغذ را به طور جدی در دستور کار قرار دهند. ظرفیت‌های خوبی در کشور برای خوداتکایی در تولید کاغذ وجود دارد که باید به شکل احسن مورد توجه قرار گیرد.

رئیسی همچنین در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: شرایط رهاشدگی و قیمت‌های دلخواه در بازار به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در این زمینه راه‌‌اندازی و توسعه سامانه های هوشمند توزیع کالا به ویژه کالاهای معیشتی و روزمره مردم می‌تواند نقش مهمی در کنترل بازار و قیمت‌ها داشته‌ باشد.

وی به استفاده از بهترین روش‌ها برای رسیدن کالا به دست مردم تاکید کرد و گفت: برنامه و سیاست دولت رسیدن عادلانه کالا به دست مردم است و هیچ تعصب یا محدودیتی بر استفاده از روش خاصی وجود ندارد و مهم این است که کالای مورد نیاز مردم با حفظ کرامت و عزت به دست آنان برسد و مواردی که در گذشته مردم را به حضور در صف‌های طولانی کشاند و کرامت‌شان را خدشه‌دار کرد نباید تکرار شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما