تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۸۲۰
امروز برای تهیه خبر شانزدهمین جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی، که افتخار میزبانی‌اش امسال به قائم‌شهر رسید، می‌رفتم با صحنه‌ای مواجه شدم که خودم را هم در آن مقصر می‌دانم و با شرمساری پای به مراسم افتتاحیه گذاشتم.
۰
plusresetminus
مسئولان قائمشهری؛ واقعاً دست مریزاد! چه کسی پاسخگوست؟
به گزارش بلاغ، برای حضور در مراسم افتتاحیه، که قائمشهر امسال میزبان قاریان ممتاز از سراسر کشور و مسولان استانی و کشوری بود، بیش از۹۰درصد حاضران در جلسه از زیر پل تلار و مسیر مربوطه عبور کردند تا به مکان مراسم رسیدند.

وقتی به زیر پل رسیدم، ناگهان تصویری جلوی چشمانم ظاهر شد که تنها تاثر و اندوه را برایم بوجود آورد و آن‌هم، تخلیه فاضلاب خانگی در این مکان بود.

نه تنها تصویر غیرقابل باوری برای افراد غیربومی و مهمانان قائم‌شهر بود، بلکه بوی تعفن آن خاطرشان را نیز آزرده می‌کرد.

روی سخنم با مسولان مربوطه‌‌ای است که در صف اول این مراسم نشسته بودند. آقای فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار قائم‌شهر! شما چگونه روی‌تان شد تا در این مراسم حضور پیدا کنید؟.

شخصاً در جلسات زیادی با  موضوع برطرف شدن مشکلات فاضلاب‌کش‌های خانگی شرکت کردم و خروجی آن برای حاضرین جلسه پایان بلاتکلیفی فاضلاب‌کش‌های قائم‌شهری بود، اما انگار بعد جلسات حرف‌هایشان را فراموش می‌کردند.

مسئولان تنها در حرف‌هایشان همت پایان دادن به این مشکل را داشتند و در عمل رغبت و همتی برای اجرای ساخت فضایی جهت تخلیه فاضلاب خانگی نداشتند.

بدون تردید، همه‌ مسئولان گذشته نیز در ساخت این تصویر و تخریب محیط زیستی رودخانه تلار شریک هستند و قطعاً باید در مقابل بارگاه الهی بابت این بی‌مسولیتی پاسخگو باشند.

در پایان امیدواریم اعضای شورای شهر ششم، شهردار و دولت مردمی ایران قوی، بتوانند قدمی برای رفع این مشکل بردارند.

امیر اسدی _ خبرنگار و فعال اجتماعی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰