تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۵۷۸۱۶
امام جمعه موقت زیرآب گفت: مطالبه جریان انقلاب، مقابله با دست‌های پشت پرده و افزایش قیمت دلار هم‌زمان با مذاکرات است.
۰
plusresetminus
مطالبه جریان انقلاب؛ مقابله با دست‌های پشت پرده هم‌زمان با مذاکرات است
به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام محسن قبادیان در خطبه‌های نماز جمعه مذاکرات وین را تاکنون در چارچوب مبانی جمهوری‌ اسلامی دانسته و اظهار کرد: توافقات اولیه به صورت شفاف رخ داده و در حال تدوین اسناد هستند؛ عده‌ای می‌گویند چرا دچار یک بام و دو هوا شدید؛ ما در دولت قبل مخالف مذاکره نبودیم بلکه مخالف ملاحظه بودیم. 

وی تصریح کرد: در آن موقع عده‌ای تفکر وادادگی و وابستگی را جلو می‌بردند، البته با دولت فعلی هم رودربایستی نداریم، تا زمانی مورد توجه است که در مبانی انقلاب حرکت کند. 

امام جمعه موقت زیرآب با اشاره به برخی جریان‌ها که هم‌زمان با مذاکرات، قیمت دلار را افزایش دادند، از دستگاه قضایی و امنیتی مطالبه رسیدگی به این موضوع را داشته و افزود: مذاکرات قبلی خسارت به بار آورد که مسببان خودشان اعتراف کردند؛ مذاکرات فعلی در چارچوب اصول جمهوری‌اسلامی و خط قرمز‌ها رعایت می‌شود؛ مطالبه جریان انقلاب، مقابله با دست‌های پشت پرده، افزایش قیمت دلار هم‌زمان با مذاکرات است. 

حجت‌الاسلام قبادیان خاطرنشان کرد: بحث اصلی این است که تیم مذاکره کننده فعلی از خطوط قرمز حیثیت و اصول جمهوری اسلامی رد نشدند؛ عقب نشینی نکرده و امتیاز ندادند؛ برای ما مکتب، مذهب، اصل جمهوری اسلامی و اصل نظام مهم است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فاطمیه خط مقدم شیعه است و در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله علیها باید شهر سیاه‌پوش می‌شد، اظهار داشت: شنبه روز شهادت فاطمه‌زهرا(س) به روایت ۷۵ روز پس از پیامبر است با توجه به بحث واکسیناسیون و کاهش ابتلا، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به عزای فاطمیه پرداخته شود چراکه فاطمیه خط مقدم شیعه است.

امام جمعه موقت زیرآب با اشاره به شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حوزه و دانشگاه باید مکمل هم باشند، تصریح کرد: برای مقابله با جریان نفاق، انحراف، نفوذ، لیبرال و سکولار امروز نیاز به جهاد تبیین و برای ظهور ولی‌عصر(عج) نیاز به بصیرت داریم؛ امروز دانشگاه در مسیر دین و حوزه و  علم حرکت کنند که در کنار هم جمع متعالی تشکیل خواهند داد. 

حجت‌الاسلام قبادیان در پایان به سوم دی‌ماه، سالروز عملیات کربلای ۴ اشاره کرد و گفت: اگر جریان نفوذ در آن عملیات، درست عمل نمی‌کرد، تعداد بالای شهید نمی‌دادیم؛ اگر جریان نفوذ نبود حضرت علی(ع) ۲۵ سال خانه‌نشین نمی‌شد، محسن(ع) شهید و فاطمه‌زهرا(س) شهیده نمی‌شدند و اگر جریان نفوذ عمل کند، خسارت‌های سنگین این چنینی به بار می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما