کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران اعلام کرد:

تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران مجموعه وزارت تعاون در استان‌ها

17 آذر 1400 ساعت 16:54

مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور و استان ها خبر داد و گفت: بدنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.


به گزارش بلاغ، مسعود آزادی در نهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار  ورفاه اجتماعی مازندران اظهار کرد: تشکیل شورای هماهنگی با محوریت اداره تعاون یک شورایی با هدف ایجاد هم افزایی و هماهنگی است تا بتوانیم مشکلات مجموعه را رفع کنیم.

وی از تشکیل شورای هماهنگی ایثارگران دستگاه های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ها خبر داد و افزود: بدنبال ایجاد وحدت رویه در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگران در سطح کشور هستیم.

مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران با اشاره به اینکه سامانه جامع ایثارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه راه اندازی شده است و در مرحله ورود اطلاعات است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه هدف در جهت برنامه ریزی بمنظور خدمات رسانی بهتر را شناسایی و گامی مهم برای این قشر گرانقدر برداریم.

آزادی از ابلاغ دستورالعمل تجلیل و تکریم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سازمانهای تابعه خبر داد و گفت: به زودی با دستور عبدالملکی وزیر تعاون، نگاه ویژه ای به ایثارگران می‌شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاه های عضو در راستای افزایش رفاه مردم استان مازندران به صورت منظم و هدفمند برگزار می‌شود.

 علی باقری بر ضرورت ایجاد همدلی، اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: با توجه به تاکید وزیر تعاون، برای افزایش اشتغال به سمت مهارت آموزی پیش می رویم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه آموزش ها باید پیوست مهارت آموزی داشته باشد، ادامه داد: هدف گذاری دولت به سمت اشتغال است.

 باقری با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش(24 الی 30 آذر) افزود: هر مجموعه ای نیاز با پژوهش و آموزش دارد و باید خروجی پژوهش‌ها کاربردی و اثرگذار باشد.

محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران نیز به عنوان میزبان جلسه اخرین اقدامات و خدمات را تشریح کرد و گفت: در سال گذشته 28 میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون 16 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی خریداری و 60 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در حال خرید شدن است.

وی از مشارکت 86 درصدی پزشکان در طرح نسخه الکترونیک خبر داد.

گفتنی‌ست؛ قبل از برگزاری این جلسه با حضور مسئولان به‌مناسبت روز پرستار، از پرستاران بیمارستان تامین اجتماعی شفا بابلسر تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457571

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457571/تشکیل-شورای-هماهنگی-ایثارگران-مجموعه-وزارت-تعاون-استان-ها

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com