کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر:

قائم‌شهر میزبان مرحله کشوری جشنواره تلاوت‌های مجلسی شد

16 آذر 1400 ساعت 12:35

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر از برگزاری جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی از ۲۳ آذر لغایت ۲۵ آذر ماه در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ؛ عیسی مدانلو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شانزدهمین مرحله جشنواره تلاوت‌های مجلسی در مرحله پایانی خود قرار گرفت و پس از اجرای مسابقات به‌صورت استانی اکنون نفرات برتر در قائم‌شهر با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

وی افزود: این رویداد بزرگ ملی یک رویداد مهم و ارزشمند برای شهرستان قائم شهر است که با حضور ۶۰ قاری برتر کشوری و ۱۰ قاری بین المللی برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر تصریح کرد: همه دستگاه‌های جمهوری اسلامی باید در تبلیغ و تبیین هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی با تمام ظرفیت‌های خود تلاش کنند و قطعا همکاری در این رویداد بزرگ ملی نیز در مسیر قرآن قدم برداشتن است.

مدانلو در پایان با اشاره به هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در این برنامه خاطرنشان کرد: اجرای برنامه افتتاحیه در دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای مسابقات در حسینیه ثارالله قائم‌شهر و اختتامیه آن را در مصلی نمازجمعه برگزار خواهد شد که از همه‌ مردم فهیم این شهرستان جهت حضور در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457533

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457533/قائم-شهر-میزبان-مرحله-کشوری-جشنواره-تلاوت-های-مجلسی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com