تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۵۷۴۸۴
معاون هواشناسی مازندران آسمان استان طی روزهای آینده را عمدتا صاف تا نیمه ابری توصیف کرد و گفت: از اواخر پنج‌شنبه و برای روز جمعه با افزایش تدریجی ابر شاهد بارش‌های پراکنده و کاهش دما خواهیم بود.
۰
plusresetminus
هفته‌ای نیمه ابری در پیش است/ احتمال بارش‌های پراکنده در روزهای پنج‌شنبه و جمعه
احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص پیش‌بینی وضع هوای استان مازندران طی روزهای منتهی به پایان هفته اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران طی روز جاری با افزایش دما همراه است.

وی افزود: آسمان استان عمدتا طی روز جاری، صاف تا نیمه ابری به‌ویژه در ارتفاعات  همراه با افزایش دما است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: برای فردا دوشنبه آسمان استان، نیمه ابری تا ابری به‌ویژه در ارتفاعات و غرب استان با بارش پراکنده و وزش باد همراه است و  از  امشب با کاهش ابر مواجه خواهیم شد.

اسدی اعلام کرد: آسمان استان برای روزهای سه‏ شنبه و چهارشنبه، صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود که در مناطق ساحلی و جلگه‌ای با احتمال مه صبحگاهی همراه است.

وی آسمان استان در روز پنج‌شنبه را نیمه ابری همراه با افزایش دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم نسبتاً شدید، توصیف کرد و افزود: از اواخر روز به‌تدریج با افزایش ابر، وزش باد و به‌ویژه در مناطق غربی با بارش پراکنده همراه خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران، متذکر شد: آسمان استان برای روز جمعه، نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش دما پیش بینی می‌شود که احتمال وزش باد و بارش پراکنده نیز وجود دارد.

‏انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴