تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۴۶۸
دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر امروز یکشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
الهامی: آرزو می‌کنم زودتر به وطنی برگردیم/ میثاقیان: شرایط پرتنش را کنار گذاشتیم
به گزارش بلاغ؛ دوئل نساجی و شهر خودرو در شرایطی امروز یکشنبه در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد که مهم‌ترین اتفاق برای قائمشهری‌ها، پایان محرومیت ساکت الهامی و بازگشت این سرمربی به کنار زمین بعد از اتفاقات دیدار با گل‌گهر سیرجان است.

وی در کنفرانس خبری پیش از بازی هم حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

الهامی در بازگشتش از دوران محرومیت، صحبت‌های مفصلی را در کنفرانس خبری پیش از بازی با شهر خودرو انجام داد که در ادامه می‌خوانید.

سرمربی نساجی در بخش ابتدایی صحبت‌های خود با گلایه از زمین شهدای ساری گفت: واقعاً در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حتی چمن مصنوعی این ورزشگاه بازی می‌کردیم و اندک هواداران این تیم که در بالای ساختمان‌های اطراف ورزشگاه با شور و هیجان خاصی تیم را تشویق و حمایت می‌کردند، برخوردار بودیم که متاسفانه اکنون از موهبت هر دو نعمت بسیار مهم برای یک تیم و کادرفنی محروم هستیم.

الهامی ادامه داد: برخی مواقع ما آدم‌ها به آن چیزی که هست و داریم، قانع نیستیم و حرص و طمع زیاد آدم را به جایی می‌رساند که با وجود از دست دادن نعمت گذشته دلش برای آن تنگ می‌شود و حسرت چیزی نداشته را می‌خورد؛ این وضعیت متاسفانه وصف حال تیم نساجی هست که در ورزشگاهی که به آن تعلق خاطر داشتیم و هواداران را در کنار خود داشتیم، محروم شدیم و دلم لک زده برای آن ساختمان‌ها و تشویق ها و انرژی‌هایی که از هواداران می‌گرفتیم.

ساکت الهامی با اشاره بازی تیمش با شهر خودرو گفت: بازی برابر تیم شهر خودرو و کسب سه امتیاز از این تیم، حیاتی ترین سه امتیاز فصل برای تیم نساجی خواهد بود؛ ما می‌دانیم که در این شرایط سخت به دنبال امتیاز هستیم و شرایط تیم ما نیز به گونه‌ای هست که جای هیچ ریسک و اشتباهی را نداریم. با همه احترامی که برای تیم شهر خودرو قائل هستیم و آقای میثاقیان که در سخت ترین شرایط به این تیم آماده هستند و قبول مسئولیت کردند، اما ما چند بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم و بسیار امیدوار هستم که در شرایط میزبانی بازی را به نفع خودمان داشته باشیم.

وی با اشاره به میزبانی دوباره در ورزشگاه شهدای ساری، درباره کیفیت زمین گفت: امیدوارم که شرایط بازی را به دست بیاوریم، هرچند که کیفیت زمین باعث خواهد شد هواداران از کیفیت بازی ما رضایت کامل نداشته باشند، هر چند در وضعیت مساوی این وضعیت زمین برای تیم ما که میزبان هستیم و تیم‌های میهمان ما خواهد بود.

الهامی با گلایه از عدم انجام درخواستش برای زمین مسابقه از سوی باشگاه توضیح داد:  امید زیادی به زمین خوب و هواداران تیم نساجی را داشتم که متأسفانه از موهبت هر دو نعمت مهم در این باشگاه تاکنون محروم ماندیم و خانه به دوش شدیم؛ واقعاً این وضعیت برای من مایه نگرانی ست و امیدوارم هواداران تیم نساجی از من که کوچک‌ترین در این باشگاه هستم قبول کنند که واقعاً تغییر شرایط موجود در دست من نیست!

الهامی ادامه داد: این تیم نساجی قائمشهر است که کلاً مازندران و حتی استان‌های شمالی ایران طرفدار و علاقمند دارد و آرزوی من این هست که هرچه سریع‌تر شرایط بازی در ورزشگاه شهید وطنی فراهم شود تا مردم این شهر که با نساجی و فوتبال آن زندگی می‌کنند، به هم برسند.

سرمربی نساجی مازندران در بخش پایانی خود با قدردانی از زحمات انجام شده برای کاهش دوران محرومیتش گفت: متأسفانه دوری چند هفته‌ای من در کنار تیم که قبول دارم با اشتباه خود من بوده، همه ضرر کردیم؛ من یک سه امتیازی بازی با نفت مسجدسلیمان به شما هواداران بدهکار هستم و قول می‌دهم تا نیم فصل آن را جبران کنم. خوشبختانه بازی‌های سخت ابتدایی لیگ برای تیم نساجی رقم خورده بود، تمام شده و از بازی با تیم شهر خودرو شروع خوبی برای جمع آوری امتیاز خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد نیز گفت: بازیکنان این تیم تحت فشارهای زیادی درچند هفته گذشته قرار داشتند و حق این تیم اکنون درانتهای جدول لیگ برتر نیست.

اکبر میثاقیان بیان کرد: هرچند پنجمین بازی هست که به عنوان سرمربی همراه تیم پدیده هستم.

وی افزود: در چه شرایط پرتنشی که تیم پدیده با آن مواجه بود، به این تیم اضافه شدم، اما اکنون خدا را شکرمی کنم که آرامش تا حدودی به تیم برگشته و شرایط تیم‌های تا حدودی بهتر ازگذشته شده است.

سرمربی تیم پدیده مشهد ادامه داد: بازیکنان تیم ما بچه‌های ما فشار زیادی را متحمل شدند اما با این وجود رو به جلو پیش خواهیم رفت و بازی خوبی را ارائه خواهیم داد. میثاقیان افزود: البته این فشارها هنوز روی بازیکنان تیم زیاده بوده و تنش‌ها وجود دارد، اما خوشبختانه ها درحال کم شدن هست.

وی تصریح کرد: در بازی‌های قبل بازیکنان ما درجریان بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کردند، و حتی توان رسیدن به گل را داشتند، و قبول دارم که درگلزنی ناموفق بودیم.

امیدوارم به رده‌های بالای جدول برسیم

سرمربی تیم پدیده مشهد، با بیان اینکه حق تیمش رده هفتم و هشتم جدول دررقابت های این فصل تاکنون بوده است، گفت: همه تلاش کادرفنی فعلی تیم پدیده رسیدن به جایگاه میانه جدول درلیگ امسال هست و به جایگاه‌هایی که حق این تیم دررده‌های بالای بوده برسیم.

میثاقیان تصریح کرد، بازیکنان تیم پدیده خوشبختانه هر روز بهتر می‌شنود وامیدوارم با پیروزی دربازی برابر نساجی شرایط مان درلیگ بهتر شود.

وی افزود: هرچند تیم نساجی مازندران با حضور ساکت الهامی عملکرد خیلی خوبی داشته وتوانست حتی این تیم را درسال گذشته درلیگ برتر حفظ کند، امیدوارم بازی فردا برابر این تیم بازی باکیفیت ونتیجه آن هم به سود تیم پدیده باشد.

سرمربی تیم پدیده مشهد همچنین درخصوص بازیکنان محروم تیمش گفت: برای بازی روزیکشنبه برابر تیم نساجی، محسن ربیع خواه را به علت مصدومیت دراختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴