تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۵۷۴۴۱
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: طرح یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری در سطح 54 هکتار با اعتبار بیش از 31 میلیارد ریال در حال اجراء است.
۰
plusresetminus
اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری با اعتبار بیش از 31 میلیارد
به گزارش بلاغ؛ محمد هادی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به تأثیرات مثبت اجرای طرح یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری در توسعه کشاورزی و اقتصاد اظهار کرد: طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری روستای برنجده با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد و 679 میلیون ریال در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح  در سطح  54 هکتار از محل اعتبارات ملی احداث می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد تصریح کرد: تسهیل در مدیریت زراعی مزرعه، آفت سطح ایستابی و خروج زه آب‌ها، بهبود بهره‌وری آب در عرصه کشاورزی، آماده‌سازی زمین برای کشت‌های دوم و کاهش هزینه‌های تولید، ارتقاء وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه کشاورزان، کاهش سختی کار و سایر موارد از جمله مزایای اجرای طرح تجهیز، نوسازی و یکپارچه‌سازی اراضی خواهد بود.

هادی‌زاده در پایان با اشاره به نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای طرح گفت: برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، کشاورزی پایدار، توسعه بخش کشاورزی و امنیت غذایی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴