آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مازندران؛

کندوان یک طرفه شد/ امدادرسانی به 400 فرد گرفتار در برف

تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۷۴۲۴
با توجه وضعیت بارش برف و باران در محورهای مازندران هم اکنون محور کندوان برای تخلیه بار ترافیکی از شمال به جنوب یک طرفه شد.
۰
plusresetminus
کندوان یک طرفه شد/ امدادرسانی به 400 فرد گرفتار در برف
به گزارش بلاغ، براساس پیش‌بینی هواشناسی مازندران از روز گذشته شاهد برف و باران در بیشتر شهرها و محورهای مازندران بودیم.

شدت بارش‌ها از عصر روز گذشته بیشتر شد به‌طوری که تردد در محور‌های استان در اثر بارش برف و کولاک به سختی انجام گرفت.

در پی گزارش‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در برخی مناطق استان 12 تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی برف‌گیر از روز گذشته در آماده باش کامل قرار گرفتند.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران از امدادرسانی به بیش از 400 فرد گرفتار شده در محور‌های استان خبر داد.

وی گفت: 12 تیم امداد و نجات مستقر در محور‌های هراز، سوادکوه، کیاسر، نور، نوشهر و چالوس بیش از 90 دستگاه گرفتار شده در برف و کولاک را امدادرسانی کرده و توانستند 400 گرفتار شده در برف و کولاک را رهاسازی و اسکان دهند.

رییس پلیس‌راه مازندران نیز بیان کرد: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال برای تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع است

یدالله جهان‌تاب تصریح کرد: بر اساس این گزارش ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا مجلار ، پل زنگوله تا نسا و خوزنکلا تا بیلقان سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب در محدوده های تونل شماره یک ، بایجان ، شاهاندشت ، گزنک ، حدفاصل رینه تا آب اسک نیز سنگین گزارش شده است.

جهان‌تاب با اشاره اینکه باتوجه به برودت هوا احتمال یخبندان در جاده‌های شمال به‌ویژه گردنه‌ها وجود دارد، تصریح کرد: موضوع دیگر تجهیزات خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در همه جاده‌های مازندران برقرار است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما