کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اقتدار نیروی دریایی ایران به رخ جهانیان کشیده است

12 آذر 1400 ساعت 14:26

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز نیروی دریایی به جایی از اقتدار رسید که با شناورهای ساخت داخل ۴۵ هزار کیلومتر از اقیانوس عمیق دنیا عبور کردند بدون آنکه از ۵۵ بندری طول مسیر، کمکی دریافت کنند.


به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت روز نیروی دریایی اظهار کرد: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس تمامی نیروی دریایی عراق را نابود کرد و در تمام دوران جنگ، حتی یک روز صادرات نفت ایران متوقف نشد و کشتی‌های نفتی توسط نیروی دریایی اسکورت می‌شد.

وی تصریح کرد: امروز نیروی دریایی به جایی از اقتدار رسید که با شناورهای ساخت داخل ۴۵ هزار کیلومتر از اقیانوس عمیق دنیا عبور کردند بدون آنکه از ۵۵ بندری طول مسیر، کمکی دریافت کنند.

محمدی لائینی یادآور شد: امروز خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ و شاهراه‌های دریایی توسط نیروی دریایی محافظت می‌شود و از فداکاری‌های این نیرو تقدیر داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی از درخشان‌ترین کارها پس از انقلاب اسلامی و پیشرفته است، گفت: این قانون بسیار مدرن و پیشرفته است.

وی سالروز شهادت خلبان شهید احمد کشوری را گرامی داشت، افزود: ۱۵ آذر نیز سالروز شهادت اولین فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا سردار ییلاقی است و آن را گرامی می‌داریم.

محمدی لائینی با تاکید بر توجه به حقوق معلولان از مسئولان خواست تا به حقوق این جامعه در زمینه مناسبت سازی معابر و اماکن عمومی توجه کنند و گفت: باید شرایط حضور معلولان را در جامعه فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه هنوز بخشی از مطالبات جامعه معلولان محقق نشده است خواستار توجه مسئولان برای رفع نیازها شد.

وی به مناسبت ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان در دوره‌های مختلف از جمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا افتخار آفریند.

امام جمعه ساری با اشاره به شناسایی سویه جدید کرونا به نام امیکرون ادامه داد: هیچ بعید نیست این سویه به کشور برسد از این رو توصیه می‌کنیم از برپایی مجالس و محافل پرهیز شود.

محمدی لائینی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: این مذاکرات بسیار عزتمندانه تر از گذشته شروع شده است ولی باید مراقب بود تا مذاکرات فرسایشی نشود زیرا حرف ما در مذاکرات مشخص و معلول است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457418

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457418/اقتدار-نیروی-دریایی-ایران-رخ-جهانیان-کشیده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com