تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
کد مطلب : ۴۵۷۴۰۴
فرمانده ناحیه مقاومت بهشهر گفت: در راستای نظارت بر فروش کالاهای مایحتاج زندگی، طرح قرارگاه شهید امانی در بهشهر اجرایی شد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح نظارت بر بازار قرارگاه شهید امانی در بهشهر
سرهنگ حسین جناسمی در حاشیه بازدید از چند فروشگاه خواربارفروشی در بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ با بیان اینکه ورود بسیج با همکاری اداره صمت و جهاد کشاورزی می‌تواند نقش مهمی در نظارت بر قیمت ایفا کند، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار با نام طرح  قرارگاه شهید امانی همانند شهرهای دیگر استان از ۶ آذر در بهشهر استارت خورد و این روند با قوت تمام در حال انجام است.

وی افزود: بسیج همیشه با ورود خود در بخش‌های مختلف مانند اجرای طرح سردار سلیمانی، طرح محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون با رای و نظر مردم بسیار موفق عمل کرد و امیداوریم در طرح نظارت بر بازار هم با همکاری مردم و بازاریان سربلند بیرون بیاید.

فرمانده ناحیه مقاومت بهشهر تصریح کرد: در اجرای این طرح مرحله اول نظارت بر کالاهای مایحتاج زندگی از جمله مرغ، تخم مرغ، گوشت و خوابار است تا اینکه طبق قیمت مصوب اجناس به دست مصرف کننده برسد.

جناسمی گفت: مردم مطمن باشند چنانچه افرادی بخواهند در بازار سودجویی کنند و به گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار بپردازند و رزق مردم را به امید گران فروختن احتکار کنند با قضا طرف خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنها هدف سپاه و نیروهای مردمی رضایت مردم است و این طرح تا ثبات قیمت در بازار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴