تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۵۷۳۵۸
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون تاکنون بیش از ۹۲ درصد از جمعیت هدف شهرستان سوادکوه شمالی دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
۰
plusresetminus
۹۲ درصد جمعیت هدف سوادکوه شمالی دو دز واکسن کرونا دریافت کردند
به گزارش بلاغ؛ دکتر نصرالله رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ درصد از جمعیت هدف در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۸۷ درصد از جمعیت سوادکوه هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند، افزود: با ارسال پیامک در حال اطلاع رسانی به افرادی هستیم که تاکنون نسبت به تزریق دز دوم واکسن کرونا خود اقدام نکردند.

رییس شبکه بهداشت سوادکوه و سوادکوه شمالی تصریح کرد: از افرادی که تاکنون نسبت به تزریق دز دوم واکسن کرونا خود اقدام نکرده‌اند درخواست می‌کنیم تا هر چه زودتر نسبت به این موضوع اقدام کنند.

رشیدی میزان واکسن نوبت اول در دانش‌آموزان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی را هم ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۹۵ درصد از دانش‌آموزان سوادکوه شمالی و ۸۴ درصد از دانش‌آموزان سوادکوه هم دو نوبت علیه کرونا واکسینه شدند.

وی میزان پذیرش بستری جدید در بیمارستان شهدا زیرآب را بین یک تا ۲ بیمار و ترخیص را هم بین ۲ تا سه بیمار اعلام کرد و افزود: هم اکنون پنج بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهدای زیرآب بستری هستند.

رییس شبکه بهداشت سوادکوه و سوادکوه شمالی در خصوص ویروس جدید اومیکرون خاطرنشان کرد: در هر پیک شاهد جهش جدید از ویروس کرونا بوده‌ایم که از سرعت و انتقال سرایت بالایی برخوردار بوده بنابراین مهم‌ترین اصل برای کنترل این بیماری رعایت و اصول پروتکل‌های بهداشتی است.

 رشیدی در پایان با تاکید بر اینکه اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود با پیک جدید، شاهد تلفات سنگینی خواهیم بود، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تا علاوه بر زدن ماسک همچنان پروتک‌های بهداشتی را رعایت کنند و همچنین از عادی‌انگاری بپرهیزند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴