معاون سیاسی فرماندار محمودآباد:

غیر بومیان برای حفظ امنیت روستاها مشارکت کنند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۵۷۳۵۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری محمودآباد گفت: ویلاهای ساخته شده و خالی از سکنه مهم‌ترین تهدید در روستاها محسوب شده و اغلب سارقین با توجه به خالی بودن این ویلاها و شناخت مالکین آن اقدام به سرقت می‌کنند و از افراد غیر بومی و خوش نشین انتظار می‌رود برای حفظ امنیت روستاها در ایجاد زیرساخت‌های امنیتی مشارکت کنند.
۰
plusresetminus
غیر بومیان برای حفظ امنیت روستاها مشارکت کنند
به گزارش بلاغ؛ قنبرعلی داداش‌پور در جلسه کمیسیون سرقت این شهرستان گفت: تمام اقدامات پیشگیرانه ما در بحث کاهش سرقت صرفاً جهت توسعه امنیت و جلب رضایت اهالی روستا می باشد و این مهم تنها با همراهی و مشارکت دهیاران و شوراهای اسلامی و اهالی روستاها است.
 
وی افزود: حفظ و توسعه امنیت در روستاها نیازمند بهره مندی از اطلاعات دقیق و وثیق همراه با برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم امنیتی و فراهم‌سازی زیر ساخت‌های مناسب در این حوزه محسوب می‌شود.
 
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد: متاسفانه به علت شرایط سخت اقتصادی و افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه شاهد افزایش آمار طلاق، اعتیاد و سرقت در جامعه هستیم و بررسی های بعمل آمده نشان میدهد قالب سارقین افراد معتادی هستند که برای تامین مواد مخدر مورد نیاز خود دست به سرقت می‌زنند.
 
داداش‌پور خاطرنشان کرد: متاسفانه ۷۰ درصد طلاق‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد بخاطر اعتیاد است و امروزه حتی برخی از معتادان از سمت خانواده‌های خود نیز ترک شده و خانواده‌ها از نگهداشت آن‌ها خسته شده‌اند و همین موضوع نیز باعث افزایش حتی دله دزدی‌ها در سطح شهرستان شده است.
 
وی در پایان گفت: امنیت و سلامت دو نعمت مهمی است که باید در هر جامعه ای شهروندان از آن بهره مند باشند و وظیفه دولتمردان است در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نکنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴