معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد خبر داد:

تامین اعتبار احداث پست برق ۲۰/۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۳۵۶
معاون هماهنگی امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری محمودآباد از تامین اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریالی پست برق 20/63 کیلو ولت شهرک صنعتی تشبندان خبر داد.
۰
plusresetminus
تامین اعتبار احداث پست برق ۲۰/۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی
جمال فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ اظهار کرد: در شهرک صنعتی تشبندان، ۲۵ شرکت آماده بهره‌برداری برای فعالیت و اشتغال‌زایی بوده اما برق ندارند.
 
وی با بیان اینکه در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی دارای قرداد ، فقط ۸۰ شرکت فعال می‌باشند، افزود : در این ۸۰ واحد تولیدی ، تنها ۱۶ مگاوات برق مصرف می شود و ۳۰ مگاوات برق فروخته شد.
 
معاون عمرانی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد: اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریالی پست برق ۲۰/۶۳ کیلو ولت شهرک صنعتی تشبندان پس از ۱۰ سال با پیگیری نماینده محترم مردم محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان تامین شده و در حال تحقق است.
 
فاضلی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال این اعتبار برای سال ۱۴۰۱ و ۳۰۰ میلیارد ریال آن برای سال جاری است، افزود: باید ۶۰ درصد از اعتبار را شهرک صنعتی استان و ۴۰ درصد آن را برق منطقه ای استان تامین کنند.
 
وی در پایان این پروژه را یک اتفاق بسیار مبارک برای شهرستان دانست و گفت: در این پروژه بحث اشتغال‌زایی، اشتغال پایدار و تولید سرمایه ملّی مطرح است که تا سال ۱۴۰۱ صورت خواهد پذیرفت و زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر در هفته گذشته از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تحویل برق منطقه‌ای غرب مازندران شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴