تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۳۵۵
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ماهه امسال تعداد 338 نفر (277 مرد و مابقی زن) بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشت.
۰
plusresetminus
فوت 338 نفر ناشی از تصادفات رانندگی طی 7 ماه امسال
به گزارش بلاغ؛ دکتر علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس این گزارش، بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری با 61،  بابل با 47 و آمل با 35 مورد  و شهرستان میاندرود و فریدونکنار هر کدام با 4 مورد کمترین فوتی ناشی از تصادفات رانندگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه مصدومان حوادث رانندگی طی 7 ماه امسال یک درصد افزایش داشت، افزود: در هفت  ماهه امسال تعداد 338  نفر (277 مرد و مابقی زن) بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشت.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: در هفت ماهه امسال تعداد 338  نفر (277 مرد و مابقی زن) بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 5 درصد کاهش داشته است.

عباسی با اشاره به اینکه صرفا آمار مصدومیتی که به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود در این سازمان ثبت شده است، اظهار داشت: در هفت ماه امسال 7 هزار 644 نفر مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی اسنان مراجعه كردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک درصد افزایش داشت.

 وی در پایان يادآور شد: دستگاه‌های اجرايی استان می‌توانند در امر فرهنگ‌سازی با استفاده از آمارهای پزشكی قانونی با برنامه‌ريزی پيشگيرانه و ارتقای آگاهی عمومی مردم در راستای كاهش آمار كشته‌ها و مصدومين در حوادث رانندگی موثر باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴