معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام داد

به‌کارگیری 370 بسیجی برای بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۶
کد مطلب : ۴۵۷۳۴۳
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: طبق مفاد تفاهم‌نامه بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و دستورات موکد استاندار مازندران زمینه‌های اجرایی ورود حدود 370 نفر بازرس کمکی از بسیج را در امر بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی مهیا کردیم. ‎
۰
plusresetminus
به‌کارگیری 370 بسیجی برای بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مازندران
به گزارش بلاغ؛ حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه تنظیم بازار مازندران که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری مازندران برگزار شد؛ اظهار کرد: طبق مفاد تفاهم‌نامه ‌ای که فی ما بین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور منعقد شد و همچنین دستورات موکد استاندار مازندران، زمینه‌های اجرایی ورود حدود 370 نفر بازرس کمکی از بسیج را در امر بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی و غیر صنفی مهیا کردیم.

وی افزود: با حضور، کنترل و مراقبت این نیروهای بسیجی در سطح بازارهای استان، شاهد آرامش بازار و رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم در برخورد سریع و قاطع با تخلفات احتمالی باشیم.

گفتنی‌ست در استان مازندران بیش از 160 هزار واحد صنفی وجود دارد که عمده‌ترین تخلفات شایع در بازار استان به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم نصب فاکتور اختصاص دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷