تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۳۳۷
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از امدادرسانی به ۶۳۸ نفر در ۸ ماه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
امدادرسانی هلال احمر سوادکوه به ۶۳۸ نفر در ۸ ماه نخست امسال
به گزارش بلاغ، وحید متانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان به حادثه‌دیدگان، مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح مختلف در سطح شهرستان سوادکوه خدمات‌رسانی می‌کند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر یک سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی و عام‌المنفعه در ایران بدون در نظر گرفتن اصلیت،نژاد و ... با رویکرد کمک به انسان‌ها در حوادث مختلف جهت کاهش آلام بشری به‌صورت رایگان به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌‌دهد.

رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر این شهرستان با دارا بودن چهار پایگاه امدادی ( پایگاه امداد و نجات گدوک،دوگل،ارفعده،جوارم )با به کارگیری ۴ دستگاه آمبولانس کمکدار و ۲ خودروی ست‌ نجات و همچنین آمادگی کامل تیم‌های امداد و نجات کوهستان، سیلاب و ... در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۰ به ۶۳۸ نفر در قالب ۹۱ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

متانی تصریح کرد: نجاتگران در قالب ۱۱۸ تیم امدادی به ۵۰۲ نفر مراجعه کنندگان حضوری به پایگاه‌ها خدمات ارائه کردند و ۴۲ نفر از حادثه دیدگان را جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل و ۵۶نفر را در محل حادثه بصورت سرپایی درمان کردند.

وی اظهار داشت: در این سه ماهه به ۶۱ مورد حوادث جاده‌ایی،۱۱مورد حوادث کوهستانی، ۷ مورد حوادث شهری، ۲ مورد برف و کولاک ،۴ مورد سیل و آبگرفتگی و ۱مورد ساحلی و دریایی،۲ مورد حادثه ریلی و ۳ مورد اطفا حریق رخ داد که در کمترین زمان ممکن و با تجهیزات لازم پاسخ داده شد و حادثه دیدگان خدمات لازم را ازجمعیت هلال احمر سوادکوه دریافت کردند که لازم به ذکر است به ۴۳ نفر از هموطنان به علل مختلف اسکان داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر سوادکوه با اشاره به جان‌ باختن ۴ نفر از هموطنان در حوادث مختلف افزود: فوتی‌ها در کاور جسد جای‌گذاری و تحویل مقامات مربوط شدند.

متانی در پایان گفت: هموطنان و همشهری‌های گرامی می‌توانند در صورت بروز هر گونه حادثه باشماره ملی ۱۱۲( ندای امداد) و شماره تماس ۰۱۱۴۲۴۵۰۱۳۲ جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴