کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

وحدت آفرینی و تمدن‌سازی؛ مهم‌ترین رویکرد شهید سلیمانی در ایجاد محور مقاومت بود

9 آذر 1400 ساعت 12:37

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ایجادمحور مقاومت و وحدت آفرینی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهید سلیمانی برای حرکت تمدنی انقلاب اسلامی بود.


به گزارش بلاغ؛ حجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری صبح امروز در سومین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی دقیق برای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسمات ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت فرمانده پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و فرمانده شجاع عراقی ابومهدی المهندس و هم رزمان شهیدشان و سالگرد ارتحال علامه فیلسوف و دانشمند آیت الله مصباح یزدی (ره) اظهار کرد: سردار پر افتخار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با مجاهدت‌های فراوان، پیشران حرکت تمدنی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: به تعبیر رهبری معظم انقلاب شهادت مزد سال‌های پر افتخار سردار سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل بود و اینگونه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام زمان خویش مجاهدت داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ترویج سیره و سبک زندگی این شخصیت اثرگذار را حائز اهمیت دانست و گفت: شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و خون پاک این شهید والامقام و هم رزمانش در جبهه مقاومت موجب وحدت و تحکیم بیشتر امت اسلام و دولت‌های اسلامی در منطقه و برخی مسلمانان در جهان شد و به تعبیر رهبری معظم انقلاب شهید سلیمانی چهره بین‌المللی مقاومت است.

حجت‌الاسلام شکریان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم فاطمیه (س)، سالگرد شهادت این شهید والا مقام و علامه مصباح یزدی تصریح کرد: باید از فرصت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت زهرا (س) برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید سرافراز و هم رزمانش و علامه آیت الله مصباح یزدی (ره) بیشترین بهره را گرفت.

وی در پایان با اشاره به نقش شهید سلیمانی در بر هم زدن محاسبات جبهه استکبار بوِیژه نقشه و معادلات ایالات متحده آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش با فداکاری، ایثار و جانفشانی و با الگوی مقاومت و ایستادگی توانستند تمامی معادلات جبهه استکبار جهانی را به هم زدند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457332

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457332/وحدت-آفرینی-تمدن-سازی-مهم-ترین-رویکرد-شهید-سلیمانی-ایجاد-محور-مقاومت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com