تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۵۷۳۳۰
ویژه برنامه‌ای با عنوان گام نخست با متولیان مجاهد با حضور هیئت امنای مساجد منطقه لفور و به‌همت حوزه‌های مقاومت بسیج حضرت زینب (س) و امام جعفرصادق (ع) منطقه لفور در مسجد روستای شارقلت لفور برگزار شده است.
۰
plusresetminus
ویژه برنامه گام نخست با متولیان مجاهد در سوادکوه شمالی برگزار شد
به گزارش بلاغ؛ حجت الاسلام صداقتی رییس سازمان تبلیغات سوادکوه و سوادکوه شمالی در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش هیئت امنا، اهمیت مسجد به‌عنوان سنگر و اهمیت تربیت نسل جوان انقلابی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که الهام گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده از نخستین روز‌های پیروزی با توطئه‌های گسترده و سازمان یافته دشمنان اسلام روبرو شد.

وی افزود: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان، ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند.

 رییس سازمان تبلیغات سوادکوه در پایان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی درون اقشار میلیونی به‌طور خودجوش، حرکتی در جهت حفظ و حراست دست آورد‌های انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، بوجود آمد که تشکیل شجره طیبه بسیج از این رو تشکیل شده است.

گفتنی‌ست؛ در پایان این مراسم سرهنگ احمد شعبانی فرمانده سپاه سوادکوه ضمن تقدیر از حضور هیئت امنا خواستار توجه و همکاری جهت اجرای طرح محله مهدوی در روستا‌های منطقه لفور شدند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴