رییس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

بستری 332 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۵۷۳۲۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با بستری شدن 72 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 332 نفر رسید.
۰
plusresetminus
بستری 332 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران
به گزارش بلاغ، سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد 72 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد 81 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون 332 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 62 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی از تزریق 4 میلیون و 148 هزار و 662 دز واکسن در مازندران خبر داد و گفت: حدود 34 درصد از کادر بهداشت و درمان دز بوستر را تزریق کردند.

وی ر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴