تاریخ انتشارسه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۷۳۲۶
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان باید نگاه مهارت محور داشته باشند، گفت: تلاش داریم با ارائه آموزش‌های نوین همانند استارت آپ‌ها زمینه‌ساز اشتغال مهارت محور مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران باشیم.
۰
plusresetminus
پیگیر توانمندسازی مددجویان با رویکرد مهارت‌آموزی هستیم
میثم معافی در دومین همایش استارت آپ ویکند که در شهرستان چالوس برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ اظهار کرد: آموزش خانواده، رسالتی است که واحد فرهنگی کمیته امداد پیگیر تحقق آن است چراکه مسئله خانواده برای کمیته امداد بسیارمهم است.

وی با تاکید براینکه همه تلاش  کمیته امداد این است که اتفاقات مطلوبی در حوزه  آموزش خانواده بوجود آید، افزود: بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و در حوزه خدمات تحصیلی این نهاد به آنان خدمات ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مشارکت خیران در بخش فرهنگی بسیار خوب است و کمک‌های مومنانه با رویکرد جدید و نوین ارائه می‌شود، گفت: رویداد استارت‌آپ که رویدادی مهارت محور است نوعی کمک مومنانه به شکل جدید است.

معافی تصریح کرد: منابع کشور ما سرشار است و آنچه که ما در محدودیت آن هستیم فقر مهارت است، منابع خوبی داریم بالغ بر ۴۸۰میلیارد تومان اعتبار اشتغال کمیته امداد مازندران است و نگاه امداد استان این که با رویکرد مهارت محوری این تسهیلات هزینه شود.

 وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید نگاه مهارت محور داشته باشند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه استارت‌آپ، ایستگاهی برای اشتغال‌زایی و ایجاد کسب و کار پایدار برای دانشجویان است، ادامه داد: یک چنین فرصتی برای دانش‌آموزان مقاطع نهم و دهم تحصیلی که انتخاب رشته می‌کنند، هم ایجاد شد.

معافی با تاکید بر اینکه عمده مشکلات ما فقر مهارت است که به لطف خدا باید با مهارت‌آموزی این فقر از بین برود، بیان کرد: استعدادهای بی‌نظیری در کمیته امداد وجود دارد و تلاش داریم از این ظرفیت‌ها برای رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای مددجویان بهره‌گیری شود.  

وی در پایان با بیان اینکه در سازمان‌ها، ادارات و نهادها برای رشد فکری و مهارتی دانشجویان و دانش‌آموزان و اثرات مطلوب  آن برای آینده‌سازی کشور اقدامات زیادی انجام می‌شود، گفت: کمیته امداد نیز در تمامی حوز‌ه‌ها برای توانمندسازی مددجویان برنامه‌ریزی شده فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴