کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر:

همیاران طبیعت نقش مهمی در صیانت از منابع طبیعی دارد

9 آذر 1400 ساعت 15:50

رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی گفت: برای حفاظت و صيانت از منابع طبيعی نيازمند به مشاركت همگانی مردم، دستگاه‌ها و ارگان‌ها به‌عنوان همياران طبيعت هستيم.


به گزارش بلاغ؛ سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همیاران طبیعت، محافظان و مروجان منابع طبیعی در حفظ و حراست  از منابع طبیعی هستند.

  وی افزود: از همیاران طبیعت، درخواست می‌شود در ارتقای سطح آگاهی خود در زمینه  اهمیت منابع طبیعی کوشا  باشند و با انتقال  دانش و تجارب  خود  اهمیت  این منابع الهی را  به اعضای خانواده، دوستان و افراد ساکن در محل زندگی خود در راستای ترویج فرهنگ حفظ منابع طبیعی تلاش کنند.

رییس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر تصریح کرد: تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها تابعه امضا شد که می‌تواند نقش بسزایی در حفظ منابع طبیعی داشته باشد.

موسوی ادامه داد: ایجاد فضای مناسب و زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت حضور و همکاری دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه‌های منابع طبیعی و مراسم‌های نمادین درختکاری، تهیه و توزیع نهال در مدارس، اردوگاه‌ها و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی، تهیه بسته‌های آموزشی، ملزومات تشویقی، برگزای نشست‌های آموزشی برای دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات و تشکیل گروه‌های همیار طبیعت در مدارس از تعهدات اداره منابع طبیعی در این تفاهم‌نامه است.

وی در پایان گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه همیار طبیعت به آدرس hamyartabiat.frw.ir عضو شوند تا در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی ما را کمک کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 457323

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/457323/همیاران-طبیعت-نقش-مهمی-صیانت-منابع-طبیعی-دارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com